cannabis olie

Dit onderwerp bevat 468 reacties, heeft 71 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 1 maand, 4 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 469)
  • Auteur

mijnlijf
    Bijdrager

Hebben we het nu over de pure THC die je per druppel neemt of over hennepolie per halve liter waar geen THC inzit ?

Anoniem

De THC houdende olie die je per druppel neemt.

mijnlijf
    Bijdrager

Moet je je daar nog druk maken om omega 3 of 6 ?

Anoniem

Ik gebruik nu ongeveer een half jaar een paar drupjes cannabis olie en eindelijk slaap ik weer, ik weet het is een hulpmiddel en wil er ook graag van af maar na jaren maar een uur of 4 slaap per nacht ben ik blij dat ik de nacht door kan slapen, hou me verder aan het Wapf maar ik heb het gewoon even nodig, en zie het als een natuurlijk middel je moet wel even goed op letten waar je het besteld want er is nogal wat rommel op de markt.

I-lady
    Bijdrager

Pfft ik heb ook de cannabisolie geprobeerd…ook de cdb trouwens. Van de CDB kreeg ik hoofdpijn en wat warmer,verder niks. Van de cannabisolie kon ik even helemaal ontspannen en goed doorademen..voelde verkwikkend. Alleen kon ik er juist niet van slapen..raakte overtuigd van het feit dat er iemand aan mn deur aan het morrelen was en wilde inbreken..voelde me echt angstig. Voor mij dis geen cannabisolie meer…

Anoniem

Nikita: Hoe kom je aan die cannabisolie? Maak je het zelf?

Anoniem

GeneA, Nee ik maak het niet zelf, ik heb iemand gevonden die het ook heeft laten testten en bij mij werkt het gewoon super.

Anoniem

Mercola heeft een positief artikel vandaag met filmpje over de plant cannabis, volgens mij dus de plantdelen en wortels, niet de olie of wat er gerookt wordt (bloemen)

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/03/09/medical-cannabis.aspx?e_cid=20140309Z2_SNL_Art_1&utm_source=snl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20140309Z2&et_cid=DM40736&et_rid=449545351

edit; ook een jonge vrouw met heel veel klachten waaronder artritis heeft baat bij dit blad

Anoniem

Nog een ingredient er bij voor onze dagelijkse smoothie.

Tuna
    Bijdrager

ruud
    Bijdrager
    Quote:
    Marihuana onderdrukt immuunsysteem

Immuunonderdrukkend effect van marihuana mogelijk bruikbaar tegen auto-immuunziekten.

http://www.nu.nl/wetenschap/3797433/marihuana-onderdrukt-immuunsysteem.html

veelwerk
    Bijdrager

Ik lees hier terug dat cannabis als alkaloïde wordt aangemerkt. Bij het verwerken van alkaloïdes is er altijd sprake van een inspanning van de lever, waarbij dus voedingsstoffen worden ontrekt voor de verwerking. Bij de meeste alkaloïdes is er een LD50, dus dodelijke dosis, die vaak lager ligt dan de maximale hoeveelheid die je zou kunnen innemen.

Cannabis bevat terpenoïdes. Een net iets andere klas stoffen, die vooral makkelijk vetoplosbaar zijn. De eigenschap van deze terpenoïdes icm de affiniteit voor de THC receptor die van nature aanwezig is, maakt dat cannabis nauwelijks werk vereist. De LD50 dosis ligt zo hoog dat je zelfs met IV deze nog niet kunt toedienen. Maw cannabis zal door zijn eigenschappen niet snel tot gebreken leiden. Hierdoor is THC een bijzonder medicinale toepasbare stof.

De marihuana die je in NL kunt kopen is vaak behandeld met pesticiden en opgekweekt onder kunstlicht. Het circuit dat voor de verspreiding zorgt, legt ook mensen om en doet andere niet zo gunstige dingen (niet de overheid dat niet zou doen). Dit zorgt voor een product dat als bijverschijnsel heeft dat het lichaam nogal wat werk te verzetten heeft en met slechte vibes in aanraking is.

ruud
    Bijdrager

https://www.youtube.com/watch?v=6XDcsnxrX0g&feature=youtu.be

Quote:
    Marijuana Saves Father’s Son

Published on Nov 30, 2014

Ripped from documentary The culture high.

ruud
    Bijdrager

Wiet de groene sloper: http://www.npo.nl/3onderzoekt/19-11-2014/VPWON_1226190 via http://www.leefbewust.com/2014/nieuws/211114.html

Tegenwoordig zit de wietteelt in flats en appartementencomplexen: die zie je van boven met een helikopter niet met een infraroodcamera als ze tussen andere appartementen in zitten. Ze zijn wel van buitenaf te herkennen aan het licht of als het een buur betreft aan de warmte tegen de muren bij de buren. Brandgevaar ligt op de loer. Bijgevolg is wel dat de buren niet hoeven te stoken. Iemand wiens buren wiet teelden had een zeer lage energierekening.

-B.arr
    Bijdrager

Die gevaarlijke situaties ontstaan alleen maar omdat het allemaal in de illegaliteit wordt gedrukt. Wat de NPO hier doet is nog maar weer eens extra de mensen erop wijzen hoe gevaarlijk ‘drugs’ zoals wiet zijn.

Laten ze maar eens de genezende kant ervan belichten. O nee, wacht, dat is absoluut niet de taak van de Mainstream Media/Staatsomroep.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 469)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.