cannabis olie

Dit onderwerp bevat 468 reacties, heeft 71 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 1 maand, 4 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 469)
  • Auteur

Johnny
    Bijdrager

Hoi ,

Zou CBD olie kunnen verlichten bij de ziekte van Pfeiffer?

Mijn zoon is er behoorlijk ziek van , dikke klieren en slaapt veel ,eet slecht en koorts.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Only one way to find out – uitproberen!

Mike

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Wat vervelend voor je zoon Johnny. Ben het eens met Mkke, cbd is het proberen waard, veel mensen met uiteenlopende klachten hebben er baat bij en baat het niet het schaadt ook niet.

Johnny
    Bijdrager

Bedankt, zo te lezen kan het in ieder geval geen kwaad.

Marijan
    Bijdrager

er stond zowaar een uitgebreid artikel in de Libelle (van mijn schoonma) over cannabisolie en uitleg over verschil van thc en cbd.
    Bijzonder en hoopvol!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het is enorm mainstream aan het worden. Ik hoorde laatst mijn eigen schoonzus hierover en meer mainstream dan dat bestaat bijna niet!

MIke

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Ik hoorde laatst mijn eigen schoonzus hierover en meer mainstream dan dat bestaat bijna niet!

Haha zo ken ik er ook nog wel een paar!

Het is enorm mainstream aan het worden.

Reken maar dat big pharma met argus ogen kijkt, want als er een patent op te zetten is, zullen ze het via dat kanaal laten lopen.

Reken maar dat big pharma met argus ogen kijkt, want als er een patent op te zetten is, zullen ze het via dat kanaal laten lopen.

Check,

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Ja dat en dit±

Als mensen met klachten baat hebben bij cannibis en wiet is dat een bedreiging voor de inkomsten van big pharma en de reguliere geneeskunst.

Het zijn overal dezelfde klootzakken, zowel de inquisiteurs als de executeurs.
    Er zijn andere benamingen voor gekomen maar het systeem is nooit veranderd.
    Nog een patentje uit 2001 van dat levensbedreigende spul.

Johnny
    Bijdrager

De CBD olie lijkt een steen! aan het herstel van de ziekte van Pfeiffer bij te dragen, sinds het gebruik gaat het elke dag een stuk beter. Geen pijnstillers , bijna geen verhoging, Klieren zijn een heel stuk minder opgezet, keelpijn is nu na 4 dagen volledig weg .. Het kan natuurlijk net toevallig een omslagpunt in het ziektebeeld zijn geweest maar dat blijft gissen.

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Wat hoed om te horen Johnny dat hin zo opknapt. Cbd is een mooi middel en dikke kans dat dat bij draagt aan dit resiltaat.

100%leven
    Bijdrager

Iemand deze CBD-olie wel eens geprobeerd?

Original CBD olie

Schijnt heel zuiver te zijn en komt uit Denemarken. Wel een stukkie duurder dan bijv. Cibdol.

Mark

15 berichten aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 469)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.