Boeken

Dit onderwerp bevat 144 reacties, heeft 47 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Zonne 2 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 145)
  • Auteur

autumn
    Bijdrager

Als je ‘De Nieuwe Aarde’ herkenbaar, inzichtgevend en fijn om te lezen vindt, dan kan ik je ook ‘Het Projectiemechanisme’ aanraden. Dat is ook zo’n boek dat iedereen die wakker wil worden en een harmonieuze relatie met zijn omgeving nastreeft, minstens 1x gelezen zou moeten hebben… Ik ga het wellicht nog wel eens lezen.

Een ander boek wat ik werkelijk geniaal vind en al 3x gelezen heb is: ‘Buitenaardse Beschaving – de planeet Iarga’. Het boekje is geschreven als een dialoog tussen een Nederlander en afgezanten van een hoogontwikkelde beschaving die op een planeet leeft zoals de Aarde. Ze bespreken politiek, economie, techniek, religie, spiritualiteit, seksualiteit, maar vooral ethiek en sociale omgangsvormen. Na het lezen van dit boek is me pas duidelijk geworden hoe heel onze wereld doordrongen is van zelfzucht en inefficiëntie. Erg confronterend om te lezen, maar ook met humor en veel positiviteit geschreven. Dit boek zou verplichte literatuur moeten zijn op het voortgezet onderwijs. Dan hadden we heel wat minder problemen met onze jeugd! Ik kijk er naar uit om dit boek voor de 4e keer te gaan lezen…

Op marktplaats kan je een eerdere druk van dit boek voor een prikje kopen. Gun het jezelf, zou ik haast zeggen… 🙂

Anoniem

Mooie tip Dennis, zet ik op m’n lijstje.. (die wel erg lang is op het moment… 😉

E123
    Bijdrager

Bedankt Dennis!

Het projectiemechanisme ga ik zeker lezen. Ik heb verder eigenlijk niets met buitenaards contact en dat soort dingen. Maar omdat jij het boek zo aanraadt en ik het voor €3.50 op marktplaats heb gezien ga ik het toch aanschaffen. 😉

autumn
    Bijdrager

Goeie zaak Evan, je zult er geen spijt van hebben. En of je het boekje nou beschouwd als een waargebeurd verhaal of SF, dat doet er niet toe. Het gaat om de inspiratie. En het gaat wel over de planeet Iarga, maar nog veel meer over de Aarde en het contrast wat dan ontstaat. Ik hoor graag later nog wat je er van gevonden hebt…

elmo
    Lid

het boek over water lijkt mij ook erg interesant.

Op het moment wat te duur maar ik heb inmiddels wel het 1 en ander gevonden op internet zodat ik er toch mee kan beginnen qua kuur.

Dit water drink je dus naast evt andere dranken? en hoe zit het met je maagzuur, wordt dat niet enorm verdunt zo? of is daar het zout ook o.a voor

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Begin de dag met een glas water, met theelepel sole (eventueel de H202) en eindig de dag met water/sole.

Voor iedere maaltijd: glas water met appelazijn/eventueel wat honing.

Verder drink je meestal nog groene thee of kefir, en de rauwe melk.

Op deze manier krijg je vaak genoeg water binnen hoor.

Teveel water spoelt de mineralen(volgens mij) weer eruit.

Wat belangrijk is voor je cellen is de sole in het water. In ieder geval 2 x per dag dus, maar vaker mag. Hierbij moet je gewoon goed luisteren naar je eigen lichaam.

Poekie
    Moderator

Het water dat wij drinken is alleen nog maar met sole.

Lia

E123
    Bijdrager

@ Dennis,

http://www.niburu.nl/et/buitenaardse-beschaving-de-planeet-iarga-video.html

Moest gelijk aan jou denken toen ik het zag 😀

autumn
    Bijdrager

Bedankt voor de tip. Ik heb die 2 filmpjes wel al ooit gezien. Leuk! Ik ben ook benieuwd om nog eens terug te horen hoe jij het boek vindt als je hem uit hebt.

E123
    Bijdrager

Dennis,

Ik heb het boek niet gekocht. Ik heb geboden en een aantal keer gemaild, maar geen reactie gekregen. Nu zie ik dat het boek niet meer op marktplaats staat helaas. Tenmindste, niet voor weinig geld.

Louise
    Bijdrager

Voor degene die naast voeding ook andere interesses heeft is het kijken op de volgende site de moeite waard. Het gaat over voeding en meer: DeNieuweDokters

Gezondheid en Welzijn

DOORBREKEN HET ZWIJGEN OVER DE LAATSTE REGULIERE, ALTERNATIVE EN COMPLEMENTAIRE MEDICIJNEN EN THERAPIEN DIE AIDS, KANKER, HART EN VAATZIEKTEN, REUMA, SUIKERZIEKTE, STRESS, ETC. KUNNEN VERLICHTEN EN OPLOSSEN.

en het kijken op deze site om e-boeken te downloaden waar je zelf interesse in hebt.

Zoek en je zult vinden. Gratis e-boeken van De Nieuwe Dokters Heb hier al enkele jaren contact mee ben naar lezingen geweest en meer.

Deze link omdat welke boek ik echt zou aanraden door iedereen hier wordt gedaan zeker op gezondheid, en ja ik heb die boeken ook bv fysieke degeneratie en vele meer.

autumn
    Bijdrager

@ Janse

Er staan er nog 2 die voor tussen de 5 en 10 euro wel te krijgen zijn, denk ik.

E123
    Bijdrager

Hey, die had ik nog niet gezien. Ik heb op beide geboden via e-mail.

Webmaster
    Bijdrager

Ik wil jullie wijzen op het heuglijke feit dat Eet vet, word slank van de Brit Barry Groves uit is. Een absolute aanrader!

Mike

Anoniem

ik heb hem net binnen gekregen, komende tijd genoeg te lezen.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 145)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.