Boeken

Dit onderwerp bevat 144 reacties, heeft 47 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Zonne 11 maanden, 4 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 145)
  • Auteur

E123
    Bijdrager

Is er een boek dat jullie mij kunnen aanraden? Het liefst eentje in het Nederlands.(Dit voor mijn buurvrouw, ik zelf lees prima Engels)

Ik kom ook allerlij termen tegen waar ik niet weet wat het precies is. Is er ergens een termen lijst te vinden en waar kan ik goede recepten vinden? Of heb ik nou gewoon weer wat over het hoofd gezien.

-Kavana

Webmaster
    Bijdrager

Het boek dat ik nog moet gaan schrijven! Ik heb nu echt serieuze plannen om te gaan werken aan een boek. Een flink aantal mensen zit al jaren te wachten op een boek van mij, maar dit jaar gaat het er toch echt van komen!

Mike

Anoniem

Mijn buurvrouw zij gisteren al, volgens mij moet je er gewoon zelf een boek over schrijven. Ikweet al veel van dingen maar dit wat ik hier vind is wer een nieuw segment dus moet ik eerst zelf nog even leren. Ik probeer nu een beetje een stappen plan voor mezelf te maken, want er is zoveel.

Lay
    Lid

Jaaaaaa Mike, doen!!! IK KOOP HET SOWIESO!!!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Je kunt beginnen met voeding en fysieke degeneratie van weston price ( vertaald door Mike)

Anoniem

Misschien eerst een stappen plan boekje schrijven.

E123
    Bijdrager

Ufo
    Bijdrager

Als het klaar is kun je het gelijk in het Engels gaan vertalen Mike. Is weer eens wat anders…:)

Poekie
    Moderator

@kavana,

Ga eens op mijn site kijken, hier staat heel veel informatie vanaf dit forum, overzichtelijk bij elkaar.

o.a. recepten, hoe wij eten, juiste voeding, handige adresjes, etc. Neem maar eens een kijkje.

Top Mike, we kijken uit naar je boek. En Ufo, dat is helemaal geen verkeerde opmerking hoor, naar het Engels vertalen.

We doen het gewoon andersom, let the world know it. Volgens Mike zijn alle goede boeken over voeding en gezondheid in het Engels, dus why not?

Lia

Angela
    Bijdrager

Water, het goedkoopste medicijn.

Bijnieruitputting, het stress syndroom van de 21e eeuw

Wat de dokter je niet vertelt over Menopauze

Dit is tot nu toe mijn top 3!

Verder:

Magnesium, de oplossing.

Wat heb je op je lever van Marijke de Waal

Ik heb het boek van Westonpice van de week besteld, daar verwacht ik ook veel van!

Anoniem

Het nieuwe boek van Sean Croxton lijkt me ook wel interessant, maar heb het zelf nog niet gelezen.

Angela
    Bijdrager

Ben begonnen n het boek! Weston Price Voeding en fysieke degeneratie. WAT een werk, nu al geweldig blij dat ik dit boek heb! Mike, wat een goed werk heb je verricht met deze vertaling! 😀

Anoniem

@angela: Toevallig, ik ben er ook net in begonnen! Het duurde even voordat ik het kon betalen, maar ik heb het nu dan ook eindelijk in huis. Ik ben er ook heel blij mee :D.

Angela
    Bijdrager

Ik vond het ook best wel een groot bedrag, maar nu ik het boek heb snap ik het helemaal!! Zelfs mijn man leest er al in 😀

E123
    Bijdrager

Dennis,

Na het lezen van “de nieuwe aarde” van Eckhart Tolle raadde jij me nog een boek aan dat je erg mooi vond. Ik kan het alleen niet meer terug vinden. Kun je het nog een keer noemen?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 145)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.