bijnieruitputting – waar te beginnen ?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid bijnieruitputting – waar te beginnen ?

Dit onderwerp bevat 33 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Webmaster 4 jaren, 10 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dan komt er een leuke tijd aan, pruimen, blauwe bessen,aardbeien,frambozen,rode besjes…jammie Doet mij denken aan mijn jeugd, wij hadden dit allemaal in onze tuin.

Webmaster
    Bijdrager

Kijk ook hoe snel deze tijd weer veerobij is en je weet dat natuurvolkeren nooit veel fruit kunnen hebben gegeten. Hetzelfde geldt voor groente. Price beschrijft dat men groente inmaakte voor de winter. Fermentatie, niks mis mee. Op deze manier konden we dit in het seizoen oogsten en evt. later opeten. Desondanks vormde groente en fruit geen hoofdbestanddeel van het dagelijkse menu, in welk seizoen dan ook.

Mike

sjors
    Lid

reactie van moderator:

“Wat betreft je vrouw:

Recentelijk nog hoorde ik van iemand die begin 40 is en ook ‘nooit ziek’ was, die nu in het ziekenhuis ligt i.v.m. een plotselinge herseninfarct. Zij heeft nog geluk gehad. Ik ken een ander geval van een vrouw die ook ‘nooit ziek’ was en plosteling overleed aan een hartaanval. Op dit forum hebben we hier een compleet topic aan gewijd:”

Ik ben nogal getroffen door deze kortzichtige reactie…

Dit kan ik niet serieus nemen.

Webmaster
    Bijdrager

Dat is dan jammer voor jou, want hiermee beroof je jezelf van een dieper inzicht.

Mike

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.