Bijnieruitputting

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Bijnieruitputting

Dit onderwerp bevat 46 reacties, heeft 23 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  robinAlexander 5 jaren, 5 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
  • Auteur

Anoniem

Ik vond op internet het e-book van Mike over bijnieruitputting (Bijnieruitputting; de luidruchtige, stille epidemie).

Heel interessant en als dit bij mij het geval is, dan zou het heel veel klachten verklaren!

In ieder geval wil ik graag de supplementen, die aan het einde genoemd worden, gaan slikken. Ik vraag me alleen af of ik dan beide dierlijke bijnier- en miltconcentraten (Adrenanorm en Multi Pro Gluco, of is een van de twee genoeg?

Anoniem

Volgens mij is adrenal effectiever dan adrenanorm. Te bestellen bij vitamientjenodig.nl

Angela
    Bijdrager

Anoniem

Weet ik Angela, heb er al uren doorgebracht. Zocht echt even antwoord op deze

specifieke vraag. Leek me niet handig om deze vraag door een ‘lopende discussie’ heen

te stellen…

Maar goed, voor mij de 1ste keer op een forum, misschien hoort dat wel zo!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Claudia, ik begrijp dat je echt even verdwaalt tussen alle informatie. Toch raad ik je aan iets meer tijd uit te trekken om te lezen voordat je van alles gaat bestellen.

Vergeet niet dat de voeding het allerbelangrijkst is, en daarnaast kan het nodig zijn, tijdelijk, wat supplemenbten te gebruiken.

Lees eens de alleen lezen topic en de site van Poekie: http://www.voedingisgezondheid.nl

Probeer stapje voor stapje je voeding aan te passen en langzamerhand te kijkken wat je lichaam nodig heeft aan supplementen.

begin met keltisch zeezout voor de sole, levertraan met boterolie en H202.

Anoniem

Dankje Dirtsa!

Het keltisch zeezout wordt toevallig morgen bezorgd! Zal ook achter levertraan en H202

aan gaan. Die website had ik ook nog niet heel goed bekeken.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Claudia, als je eerst wat meer leest, maak dan voor jezelf een stappenplan. Die kun je hier in je eigen topic plaatsen, wij kijken dan graag met je mee hoor.

Poekie
    Moderator

Hier vind je het alleen lezen forum en daarin handige adresjes voor het bestellen van levertraan en H2O2

Lia

Anoniem

Claudia, Ga niet hals over kop al die supplementen aanschaffen (heb ik destijds wel gedaan, kost veel geld en had weinig effect) maar begin eerst met de voeding.

En zoals Dirtsa al zei: begin met Sole, levertraan/boterolie en H2O2.

Anoniem

Nu ik toch hier ben, ik zou heel graag willen weten of er iets concreters is als het meten van lichaamstemperatuur voor het vaststellen van bijnieruitputting. Ik heb namelijk wel een normale temperatuur, echter herken ik me wel in enige tot veel van de symptomen.

Vorig jaar ben ik adrenorm gaan slikken. Echter voelde ik me er helemaal niet goed onder. Ik raakte heel erg gestresst en kon niet goed denken.Het was alsof er extra antennes uit mijn hoofd staken waardoor ik nog gevoelig werd op zenuwniveau. Ik heb het destijds op aanraden van Mike genomen (nadat ik mijn klachten had gemaild ook psychisch zware periode gehad). Echter bemerkte ik dat ik er niet goed op reageerde. Kan het dan mogelijk het merk adrenanorm zijn? Of is het wellicht zo , dat het niet bij me past, net als de dame hiervoor beschreef, dat ze een angstaanval kreeg, toen ze het weer opnieuw ging slikken. (waaruit bleek dat ze het niet meer nodig had)

Alvast heel hartelijk dank!! Ik vind dit een fijn en prettig forum!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Je zou de adrenal kunnen gebruiken, ik heb hier nooit last van gehad, ik gebruikte er iedere ochtend 1.

E123
    Bijdrager

Adrenal is nog sterker dan adrenanorm, maar je kunt dit inderdaad proberen. Ik ken juist een aantal mensen die het slecht doen op adrenal en zich beter voelden bij adrenanorm.

Anoniem

Pfff ja .. oke ik bekijk het nog even. Tenks

E123
    Bijdrager

Er is maar 1 manier om erachter te komen of adrenal voor jou beter werkt en dat is gewoon uitproberen. Ik ken een aantal mensen die het slecht doen op adrenal en goed op adrenanorm, maar andersom zijn er ook genoeg mensen bij wie het precies andersom werkt en het dus juist goed doen op adrenal..

Webmaster
    Bijdrager
    Quote:
    Nu ik toch hier ben, ik zou heel graag willen weten of er iets concreters is als het meten van lichaamstemperatuur voor het vaststellen van bijnieruitputting. Ik heb namelijk wel een normale temperatuur, echter herken ik me wel in enige tot veel van de symptomen.

Vul de vragenlijst in van Wilson:

http://www.succesboeken.nl/downloads/Bijnieruitputting_vragenlijst.xls

Mike

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.