BELANGRIJK: toekomst Weston Price forum!

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid BELANGRIJK: toekomst Weston Price forum!

Dit onderwerp bevat 143 reacties, heeft 46 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jasper 1 jaar, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 144)
  • Auteur

ronaldsurf
    Bijdrager

Mijn naam mag er ook bij!

Ronald

100%leven
    Bijdrager

Bedankt allemaal! Ik heb al aardig wat namen kunnen noteren via mail of op dit forum.

Over een half uurtje verstuur ik de mail, dus je hebt nog heel even om je ook solidair te verklaren met de boodschap in de mailtekst.

Doen!

Mark

Tanja
    Bijdrager

Ik heb al persoonlijk een mail gestuurd, want zou het ook zonde vinden als ons bereik verdwijnt.

fattymama
    Bijdrager

Ik doe ook mee!

Spal
    Bijdrager

Hoop niet dat ik te laat ben.
    Mijn naam mag er met overtuiging ook op.
    Pascale

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Het is 16.00 u. Ik wil Mark bedanken voor zijn onafhankelijke initiatief. Het is heel belangrijk dat jullie idd zelf bedenken hoeveel je aan dit platform hebt of hebt gehad, zonder dat ik moet bedelen om steunbetuigingen. Marks mail met jullie namen gaat er nou uit, maar ik wil eenieder die dit later pas leest aanmoedigen om Marks mail op de vorige pagina met je naam eronder te blijven sturen. Hoe meer mensen dit doen, hoe duidelijker het wordt dat het slechts een zeer kleine minderheid is die mij structureel probeert zwart te maken bij de WAPF!

Mike

100%leven
    Bijdrager

NET op tijd!

Daar gaat ie dan! (oh, ook nog een mail binnen gekregen)

Mark

100%leven
    Bijdrager

Graag gedaan, Mike. Jij hebt hier veel energie en tijd ingestoken en ik heb net als vele anderen veel opgestoken op dit forum. Dus dank daarvoor.

Hopelijk brengt de mail met 29 ondertekende namen wat teweeg bij ons Sally 🙂

Mark

100%leven
    Bijdrager

En wat Mike al schreef: mocht je dit later pas lezen allemaal, gewoon zelf een mail sturen naar Sally Fallon, al dan niet met mijn tekst.

Mark

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dit is waar we mee te maken hebben – de slachtoffercultuur:

Mike

100%leven
    Bijdrager

Ik heb al antwoord gehad van Sally en m’n antwoord teruggestuurd, ook naar Mike.

Komt er op neer dat ze aardig wat klachten heeft gehad sinds de omvorming naar het forum zoals het nu is. Dat wisten we dus al via Mike.
    Maar wat die klachten dan zijn, vermeldde ze niet.

Daar heb ik nu dus naar gevraagd.

Mark

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Helaas te laat.
    Ik wil haar zelf wel een mail sturen. Is haar e-mail hier ergens te vinden?

Tini

100%leven
    Bijdrager

SAFallon [at] aol [punt] com

Mark

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Uit de reactie blijkt dat er nu offficieel actie is ondernomen om de URL te laten verdwijnen. Ik zal me aan de wet houden, maar ik geef niet zomaar op! Zoals ik.het zie, sta ik in mijn recht om deze URL te behouden. We zullen zien!

Mike

Gemberthee
    Bijdrager

Mailtje gestuurd naar Sally Fallon.

Raar verhaal. Ik ben erg benieuwd naar de inhoud van al die ‘klachten’.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 144)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.