BELANGRIJK: toekomst Weston Price forum!

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid BELANGRIJK: toekomst Weston Price forum!

Dit onderwerp bevat 143 reacties, heeft 46 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jasper 1 jaar, 11 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 136 tot 144 (van in totaal 144)
  • Auteur

Devotion
    Bijdrager

Nouuuu, er is hier dus heeeel wat gebeurd :-/

Poekie
    Moderator

Heb ondertussen op voedingisgezondheid.nl alle links naar dit forum aangepast. Het was een grote klus maar alles voor de goede zaak. Mocht je er nog eentje tegenkomen die naar het oude forum gaat mail me dan even.

Op deze manier zorgen we samen voor een snellere ranking in Google en andere zoekmachines.

Lia

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dankjewel, Poekie!!!

Mike

liesje
    Bijdrager

vandaag 23 mei bij het inloggen kom ik automatisch op de site van WestonPrice Nederland.
    Ik heb op mijn computer in de bovenste regel nog Weston Price Forum staan. Maar goed, dat is dus automatisch veranderd. Voor het geval je dit nog niet wist.

Henry
    Bijdrager

Forum onderwerpen zijn ook weer goed te vinden met Google.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Dat is goed nieuws, Henry!

Mike

Godsgeschenk
    Bijdrager

Hé Mike,
    Mooie foto, die trekt wel de aandacht.
    Dorothé

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Ik heb hem niet geplaatst. Even polsen bij Juglen wat er aan de hand is.

Mike

jasper
    Bijdrager

Eigenlijk valt alles op z’n plaats. We hadden nl. al plannen om een laagdrempeliger evenement te organiseren in een oude fabriekshal of iets dergelijks, met een voedselstraat waarin diverse aanbieders de hele dag door hun waren kunnen verkopen en wij slechts verantwoordelijk zijn voor de invulling van het programma van sprekers. Ook willen wij een breder informatie-aanbod, waarbij we samenwerking zoeken met sprekers en schrijvers ook uit de niet-WAPF-hoek, die voldoende raakvlak vertonen met onze filosofie. Op deze manier trekken we een breder publiek en kunnen we de kosten van het kaartje halveren!

Mike

Komt dit evenement in plaats van het jaarlijkse congres of is dit op de lange baan geschoven?

9 berichten aan het bekijken - 136 tot 144 (van in totaal 144)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.