advies gevraagd, wit bolletje in keutel

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid advies gevraagd, wit bolletje in keutel

Dit onderwerp bevat 40 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  vitalinda 4 jaren, 3 maanden geleden.

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur

ad ligtvoet
    Bijdrager

@ vitalinde,

Ik denk dat die geiten ‘er de buik vol ‘van hadden.

Hoe zouden geiten overleeft hebben tot de huidige datum wanneer ze veel gelukkiger(en dus gezonder)zouden zijn in een stal? Zouden de oergeiten ongelukkig zijn geweest en dus ongezonder door een gebrek aan stallen? Lijkt op het idee dat wij mensen ziek zijn door een gebrek aam medicatie.

Slim om er niets meer te halen.Een eigenaar die’geen zin ‘heeft en er een lul verhaal bij verzint om de boel te rationaliseren is niet te vertrouwen en verdient geen klanten. Mijn mening.

ad

Duidelijke taal!

🙂

Webmaster
    Bijdrager

Maar goed dat die ongelukkige geiten de mens tegenkwamen dan. Nu zijn ze een stuk gelukkiger! 🙄

Mike

Tja, altijd positief blijven 🙂

Gekke wereld waarin we leven.

Poekie
    Moderator

Bij de noorderhoeve verkopen ze ook groente van eigen tuin, ben je er al eens geweest?

Lia

Nee, bij noorderhoeve ben ik nooit geweest. Als ze daar ook groenten cerkooen is dat zeer zeker de moeite waard!

Dank je lia

Linda

Oeps, natuurlijk genoegen ben ik nooit geweest. Noorderhoeve wel, maar daar hadden ze alleen maar bindsla op dat moment. Als ze het zelf verbouwen kan dat gebeuren natuurlijk, maar ik had er toch wat meer van verwacht. Ik zal het binnenkort nog eens proberen.

Linda

Poekie
    Moderator

Vitaminearm,

Er schiet mij er nog een te binnen, daar waren we laatst, in Bergen: http://www.organicfoodforyou.nl/?c=59

Een bijzonder goed gesorteerde natuurwinkel..

Als je in Bergen binnenkomt de eerste weg links op de rotonde, dan zitten ze links wat verder van de weg. Ze hebben een leuk assortiment.

Lia

Alexandra
    Bijdrager

Toch bijzonder, iedereen is in eerste instantie op zoek naar boerderijen voor rauwe melk en zuivel, zoeken naar goed grasgevoerd vlees. Viralinda gaat voor de groente en kan die niet vinden. Maakt wel dat ik weer super blij ben, ik heb alles bij elkaar zitten en vlak in de buurt.

🙂

Tja, grasgevoerd vlees heb ik in de buurt, kippen ook. Groenten alleen bij de natuurwinkel.

Lia bedankt voor de link, de website is nu schijnbaar uit de lucht, maar ik weet waar het is, dus ga ik daar binnenkort ook eens kijken.

Zo komen er toch weer nieuwe kansen op mijn pad.

Linda

We hebben de uitslag, maar zoals ik al dacht is er niets bekend geworden. De huisrts kwam nog met de optie dat het misschien maanzaadjes zouden kunnen zijn, maar die en andere zaadjes eten we nooit.

Blijft dus een raadsel…

Linda

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.