Adrenal

Dit onderwerp bevat 40 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 3 maanden, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Auteur

celticmyst
    Bijdrager

Ik heb een vraag, zijn hier mensen die geen Adrenal slikken en zich evengoed energiek voelen?

Zonne
    Bijdrager

Huh, wat een vreemde vraag ! Als je geen last hebt van bijnieruitputting heb je geen adrenal nodig om je goed te voelen hoor. Tenminste….. dat lijkt mij.

celticmyst
    Bijdrager

Oke. Helder. Ja ik hoop dat ook te bereiken.

Ik slik er soms wel zes per dag ofzo.

Ik zou echt willen dat ik er vanaf kon en ook van de schildkliersupport als ik eerlijk ben. Ik ben zo gewend aan de adrenal en zonder kan ik gewoon niet funcioneren en ik wil dat ik dat wel kan!!

liesje
    Bijdrager

Wat staat er op het potje hoeveel je per dag zou moeten/mogen nemen? Is 6 niet een beetje veel?

Binc
    Bijdrager

Als dat deze is dan mag je 1 per dag.
    Het lijkt mij onmogelijk om 6 van die dingen te nemen en dan zonder klachten.

https://www.vitamientjenodig.nl/nutricology-adrenal-bijnier-glandular-100-mg

Elkedageenei
    Sleutelbeheerder

Zonder adrenal zijn mijn bijnieren inmiddels hersteld en ik voel me prima!

Zonne
    Bijdrager

Elkedagenei, hoe heb jij je bijnieren hersteld dan ?

Henry
    Bijdrager

Als ik aan de adrernal ga neem ik ook 3x daags 2caps ,Het bevat al een tijdje minder adrenal als voorheen, toen was het 300mg nu geloof ik 150, vandaar dat ik meer in neem. Maar wel goed na gaan of je het wel nodig hebt.

Binc
    Bijdrager

Ik dacht ergens gelezen te hebben op het forum dat je 350 Mg per dag mag nemen van adrenal. Volgens mij met 6 stuks krijg je 900 Mg binnen?

Henry
    Bijdrager

hier boven schreef ik 150mg heb net op het potje gekeken maar het bevat 100mg (was 300) van daar 6 per dag

Binc
    Bijdrager

Maar dan krijg je toch nog 600 Mg binnen? Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb en in welk topic, maar er staat me iets voor de geest tot 350 Mg.

Henry
    Bijdrager

Volgens de algemene dosering mag je maar 1 cap. maar dat is standaard voor de gewone mens. Natuurartsen schrijven meer voor.

Binc
    Bijdrager

Ik dacht het ergens in een post van Mike gelezen te hebben. Mij deed die adrenal in elk geval geen goed. Ik had van 1 capsule dikke pijn in mijn linkerzij wat echt 2 weken aan hield. Meermalen geprobeerd met tussenpozen maar steeds hetzelfde negatieve resultaat.

Henry
    Bijdrager

ik heb hier de caps van Nutricology glandular ik merk er niets van als ik deze 3 maal daags 2 gebruik.

Binc
    Bijdrager

De variant met alleen cortex trok ik ook niet. Ook daar werd ik gejaagd van wat ik nog steeds niet zo goed begrijp eigenlijk. Ook lag ik dan elke nacht wakker en voor ik naar bed ging was het echt nachtwerk. Ik nam het wel vroeg in de ochtend maar heb het later toch maar achterwege gelaten.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.