Abortus, ja of nee ?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Abortus, ja of nee ?

Dit onderwerp bevat 138 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 20 uur, 18 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 139)
  • Auteur

Binc
    Bijdrager

Pia Dijkstra is zelf een intimiderende troela. Was zij niet degene die intimiderend de donorwet erdoorheen duwde? Maar ja, het is vrouw en daar kan je dit soort praktijken van verwachten!

Binc
    Bijdrager

Als iedereen binnen de overheid zo eens gaat redeneren dan worden de abortussen ook minder! Want ga dat zelf maar eens betalen!

https://www.ad.nl/politiek/voormalig-cda-leider-abortus-na-avondje-stappen-voor-eigen-rekening~a5397ea4/

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

Elkedageenei
    Bijdrager

Dat heb ik ook gezien in de regressie opleiding. Het bewustzijn is er nl. al en krijgt alles mee.

Binc
    Bijdrager

Nu het bewustzijn nog hiervan bij vrouwen die vinden dat het kindje maar een ongeboren vrucht is!

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Commercial Photography

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

NUL gevallen van ‘intimidatie’ bij abortusklinieken, NUL:

Mike

complotdenker
    Bijdrager

http://deovolentenl.nl/project/foetus-of-kindje-presentatie-opwekking-2019/

Een youtube video van een presentatie door de man wiens naam onder het prolife fake nieuws artikel staat. Dit is op een christelijk event maar aangezien jan alleman (drake queens inclusief schijnbaar) voor de klas zijn verhaal mag doen mag deze meneer van mij ook langs komen hij verteld het boeiend.

Ik ben een verslagje aan het tikken van mijn bevalling en kraamtijd. Omdat ik denk dat goede voeding een rol heeft gespeeld. Mijn kraamtijd was geweldig en dat begon tijdens de bevalling. Toen ons kleine meisje op mijn buik werd gelegd. Dat is het mooiste moment uit onze levens tot nu toe. Echt ongelofelijk hoeveel liefde ik er gelijk voor voelde. De hele kraamweek en eigelijk nu nog heb ik op een roze wolk gezeten. Echt prachtig, ben zo gelukkig en dat gun ik iedereen.

Dat wetende komt abortus shit nog veel harder aan. De video van die zieke artsen die met dode baby’s spelen durf ik echt niet te kijken dan lig ik vannacht weer te huilen.

Eigelijk hoop ik ook dat alle satanische shit die ik heb gelezen waar baby’s of kinderen bij betrokken zijn gewoon niet waar is dat dat complotdenken is.

Complotdenken

Binc
    Bijdrager

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Binc
    Bijdrager

De originele foto is misselijkmakend!
    Via de link in het bericht aan te klikken voor wie het wel wil zien.

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

De keiharde waarheid:

Commercial Photography

Dit zijn GEABORTEERDE FOETUSSEN, we MOETEN dit onder ogen zien!

Mike

Marijan
    Bijdrager

Ik had het lef deze open te klikken. Het is gruwelijk maar is wat het is en moet bekend worden.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 139)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.