Abortus, ja of nee ?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Abortus, ja of nee ?

Dit onderwerp bevat 96 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Binc 2 dagen, 7 uur geleden.

7 berichten aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)
  • Auteur

Binc
    Bijdrager

Goed nieuws!

Alabama neemt strengste abortuswet van Amerika aan

https://nos.nl/artikel/2284672-alabama-neemt-strengste-abortuswet-van-amerika-aan.html

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

Sweet Home Alabama:

Mike

fatsnotbad
    Sleutelbeheerder

De Senaat van Alabama heeft voor gestemd voor de invoering van de strengste abortuswetten van het land. Nu is er alleen nog maar de handtekening van de gouverneur van de staat nodig.

Verkrachting noch incest zijn uitgesloten van de wet. De enige uitzonderingen zijn wanneer het leven van de vrouw direct wordt bedreigd, bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of als er een fatale tekortkoming in de foetus is.

Artsen die de wet overtreden en een abortus plegen, worden bedreigd met een gevangenisstraf van maximaal 99 jaar, dat wil zeggen levenslang. Een poging om een foetus te aborteren kan leiden tot tien jaar gevangenisstraf.

Mike

edwin
    Bijdrager

Colloquial
    Bijdrager

Wat een kerel, die Baudet 👍

Marijan
    Bijdrager

ik vind het toch niet zo handig dat hij dat nu net voor de verkiezingen naar buiten brengt. Ben wel met hem eens, maar half Nederland staat nu op zijn kop. Ik hoor hier een vriendin waarvoor Baudet nu heeft afgedaan en er waren nog een paar (veel) vrouwen die hetzelfde zeiden vandaag heb ik begrepen in de media

Binc
    Bijdrager

Bij mij op het werk dus idd ook. Niet alleen vrouwen maar ook mannen. Ik vind dit ook allesbehalve handig. Gaat ie nu te enthousiast worden?

7 berichten aan het bekijken - 91 tot 97 (van in totaal 97)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.