Re: Zwak vlees

autumn
Bijdrager

Je kunt niet verwachten dat je met een 3D-geest 6D-kennis instant kunt bevatten. Ik ben jaren bezig met DNA-activatie en bewustzijnsverruiming en dat maakt misschien dat ik me gevoelsmatig en mentaal heb kunnen openen voor deze kennis. Ik ben nu een boek van KS aan het lezen, maar lees het niet om het instant te kunnen begrijpen. Ik lees het om de frequenties in me op te nemen. Mijn meditatieleraar zegt dat je het gewoon een keer of 5 dient te lezen en gaandeweg zakt de informatie naar je 3D-geest en ga je het ‘zien’.

De KS haalt zijn informatie uit 12 zilver-metalen schijven die fysiek op aarde bestaan en door ingewijde groeperingen al millennialang worden doorgegeven. KS hierover:

De 12 CDT-platen (Cloister-Dora-Teura) zijn holografische opname-, opslag- en transmissie-instrumenten die enorme hoeveelheden informatie bevatten van gegevens in gecodeerde, elektromagnetische scalaire-staande-golfvorm. Vertaling van gegevens van de CDT-plaat-bibliotheken wordt bewerkstelligd door het initiĆ«ren van specifieke frequentietransmissies waardoor de schijven geactiveerd worden om hun opgeslagen gegevens vrij te geven in de gekozen vorm van holografische, audio, visuele of digitale vertaling. De 12 CDT-platen zijn vervaardigd uit een vorm van fijngestreept selenietkwarts dat oorspronkelijk afkomstig is van de Densiteit-2 planeet Sirius B, rond een kern van radioactieve isotopen die is gevat in een ‘hybride-metalen’ zilverlegering afkomstig van de Aarde.

De CDT-platen zijn 246.000 jaar voor Christus geschonken aan de Urtieten; een mensenras dat toen op Aarde leefde. Sindsdien zijn er meerdere malen delen van de platen vertaald en gepoogd in de openbaarheid te brengen, waaronder veel heilige geschriften die wij heden ten dage nog kennen. Helaas is de informatie snel genoeg verdraaid door groeperingen met andere belangen. De CDT-platen bevatten de evolutiegeschiedenis van de mensheid. En ja, dit is werkelijk een heel, heel complex verhaal. Tot nog toe hebben ze dit bijna alleen nog maar in ‘kleutertaal’ aan de mensen kunnen uitleggen. KS kiest ervoor om niks te verzwijgen, niks te vereenvoudigen en niks te verdraaien. KS kiest ervoor om mensen het gehele verhaal te geven, puur zoals het is. Ik had het ook liever romantischer gezien, maar ons verleden is een heel technisch verhaal met periodes van onvoorstelbare technologische bloei, maar helaas ook talloze zwarte hoofdstukken zoals eeuwenlange oorlogen en titanische catastrofen.

De schrijfster (Ashayana Deane) van het boek (Voyagers II) dat ik nu lees, geeft ook regelmatig lezingen en ontwerpt met andere mensen technieken om energetische verdraaiingen in je systeem te neutraliseren, je DNA te activeren en andere dingen die nodig zijn om tot eenheidsbewustzijn te komen. Zij is vanaf haar vroege jeugd opgeleid om de CDT-platen te vertalen.