Re: Vetverbranding

simone
Bijdrager

Dennis,

Ik zeg niet persé dat het natuurlijk is maar wel dat natuurlijk en onnatuurlijk gewoon een onlosmakelijk geheel zijn.Het gebeurd gewoon en roofdieren zoals leeuwen en krokodillen verslinden hun prooi ook op gruwelijke wijze en je ziet dat sommige dieren heel erg lijden voordat ze doodgaan van de dorst, levend in stukken gescheurd of door een krokodil te grazen genomen worden en dan maakt het niet uit of het een puppie is of een volwassen of ziek dier. Het gebeurt allemaal en het is een stuk van de natuur. Ik zou het ook anders zien en soms vraag ik me ook af waarom het zo gaat maar dan zou ik ook weer niet kunnen zeggen dat dit onnatuurlijk is hoe hard het ook klinkt. Wij zijn ook nooit veganisten geweest. De Indianen joegen de bizons ook het ravijn in om ze later op te kunnen eten. Het is maar net hoe je het bekijkt wat je zegt en wat je natuurlijk en wat je onnatuurlijk vindt maar ik geef je wel gelijk dat bepaalde dingen door inmenging van de mens gebeurt maar toch gebeurt het telkens weer en de natuur herhaalt zich alleen heeft elke tijd een ander omhulsel en andere gebeurtenissen maar het gebeurt wel.Nu ook weer aan de gang.