Re: Vetverbranding

autumn
Bijdrager

@ Haluk

Ik lees zo tussen de regels door in jouw verhaal: het hoort erbij om rampen te ondergaan, we hebben het kwaad nodig om het goed te kunnen ervaren, het komen en gaan van beschavingen zijn natuurlijke processen… Dit klinkt in mijn oren allemaal erg dualistisch. Ik vraag me af of het wel zo oorspronkelijk-natuurlijk is dat we zo veel te lijden moeten hebben om te kunnen leren en groeien. Ik denk dat het eigenlijk de oorspronkelijke bedoeling was/is dat we gewoon blijven ontwikkelen doordat we elkaar aanvullen en met elkaar samenwerken. En ik denk dat het door inmenging en verstoring herhaaldelijk mislukt om een harmonieuze samenleving en ecosysteem te handhaven. Maar misschien hoort dit er ook allemaal wel bij. Ik weet het ook niet.

Ik denk dat we al die rampen, al die strijd en al die ellende helemaal niet nodig hebben. Volgens de Keylontic Science zijn er in het verleden meerdere gigantisch grote overstromingen geweest die in de bijbel en vele andere mythologie zijn samengevat als de zondvloed. Deze zijn veroorzaakt doordat het grid van de aarde is beschadigd en ontregeld door geknoei met technologie en kosmische energieĆ«n. Bepaalde buitenaardse volkeren en ook bijvoorbeeld de AtlantiĆ«rs zijn hiervoor verantwoordelijk geweest. Ook de kanteling van de aardas en de seizoenen die hieruit zijn ontstaan, noemen wij natuurlijk maar zouden wel eens helemaal niet zo natuurlijk kunnen zijn. Zo hebben ze in de jaren ’70 ook flink ook het merkaba-veld van de zon ontregeld waardoor er gigantische zonnestormen optraden. Voor ons lijkt het allemaal natuurlijk omdat we het niet anders kunnen duiden of niet op het idee komen om het anders te duiden, net zoals een kind het gewoon natuurlijk kan vinden om chips en cola als lunch te eten en net zoals wij tegenwoordig zijn gaan geloven dat een smalle tandboog en een smalle neus een natuurlijk kenmerk is van het blanke ras. Het is allemaal maar net vanuit welk perspectief/referentiekader/bewustzijn je naar dingen kijkt.