Re: Vetverbranding

simone
Bijdrager

Pink lady,

You got a point there.

Je hebt helemaal gelijk. Zo denk ik er dus ook al bijna mijn hele leven over en als ik het mensen uitleg geloven veel mensen vreemd genoeg er toch wel in.Wij denken de natuur de baas te kunnen en denken dat we zo intelligent zo niet het meest intelligente levensvorm op aarde of universum zijn en dat we zogenaamd al zo ver zijn met alles en de wetenschap terwijl andere levensvormen ons ruim voorbij streven op alle fronten.Stukje arrogantie van ons maar in principe regelt de natuur gewoon alles maar dan ook alles en dat zonder te discrimineren in tijd, leeftijd, achtergrond, kleur, uiterlijk, geloofsovertuiging, dimensie of wat dan ook en het is zoals jij zegt niet de eerste keer dat het gebeurt is en het zal ook niet de laatste keer zijn. Dat hoort er gewoon bij en de Maya kalender is naar mijn mening niet het einde van de wereld want dat zal het nooit zijn maar gewoon weer een overgang of een transformatie naar een nieuwe tijd en ja je hebt al een bewijs van de Ark van Noah dat het niet één keer is gebeurd maar vaker en nog wel vrij recent kijk maar naar de tsunami jaren terug. Het is gewoon een (keiharde) cyclus en wij zijn onderdeel van dat cyclus.Alles is met elkaar verweven en hangt aan elkaar.We hebben elkaar allemaal nodig en daarmee bedoel ik niet alleen de mensen maar dieren, planten, planeten inclusief alle kleinste elementen.Wij vormen een synergie die soms uit balans gaat.Wij zijn een geheel dat uit heel veel kleine elementen bestaat.Het geheel kan niet zonder al deze elementen en de elementen ook niet zonder het geheel.Net als goede bacterieën hebben we ook slechte bacterieën nodig. Beide kunnen niet zonder elkaar net als in de muziek waardeer je goede muziek omdat er ook slechte muziek bestaat en waardeer en geniet je van rust omdat er ook af en toe lawaai bestaat. Deze kunnen niet zonder elkaar en toch heb je ze beide nodig voor de harmonie en zo zie je maar weer dat alles ook weer relatief is want wanneer is goede muziek goed en wanneer slechte muziek slecht. Vul het maar in.I’m outta here.