Re: suikervrij, alcoholvrij en zuivelvrij – voorstellen Sofie

Forum Forums Stel jezelf even voor suikervrij, alcoholvrij en zuivelvrij – voorstellen Sofie Re: suikervrij, alcoholvrij en zuivelvrij – voorstellen Sofie

#99859

Anoniem

sofie1978 we zullen je eens gaan helpen, lees de links goed door:

http://www.second-opinions.co.uk/athletic_diet.html#.UfmMBW3m7KM

http://www.second-opinions.co.uk/athletic_diet2.html#.UfmMIW3m7KM

http://www.second-opinions.co.uk/athletic_diet3.html#.UfmMNG3m7KM

“Professor Noakes, I got my running back”

http://melchiormeijer.wordpress.com/2012/02/13/top-inspanningsfysioloog-komt-uit-de-kast/

http://www.discovery.co.za/email_za/mailers/pdfs/general/noakes.pdf

Ritola maakt schitterende come back (zonder brood)

588: South African Running Legend Tim Noakes Embraces High-Fat, Low-Carb Living

‘Beknopte’ Paleo Primer (ook geschikt voor atleten)

http://www.mrc.ac.za/exercise/exercise.htm

Lichaamsbeweging & lichaamsbeweging

“En toen gingen de diëtisten door het lint…”

http://www.jaquelineduncan.co.za/2012/10/letter-to-prof-noakes/

Zoet bloed zet je hart in brand

Je wilt geen zuivel pakken, maar rauwe melk of kefir zijn juist wel geschikt om wat in gewicht toe te nemen, rauwe melk omdat het een nutritional density voedsel is, kefir omdat het goed is voor de spijsvertering en darmen.

Verder om het maagzuur te versterken zou ik sole nemen, en appelazijn en citroensap. Verder put je jezelf uit waardoor je last krijgt met de bijnieren en enzymen. Het gaat er om wat je eet of dat ook opgenomen wordt. Je zou wat enzympreparaten kunnen nemen bij je voedsel om te zorgen dat alles ook opgenomen wordt.

Ben je meer actief kun je wat meer koolhydraten pakken dan rond de 100 gram drooggewicht aan koolhydraten. En met koolhydraten moet je het dan zoeken in zoete aardappels, quinoa, goed geweekte linzen, witte rijst, boekweit, rauwe melk, zuur fruit, yoghurt.

En ga voor nutritional density voedsel, zoals rauwe melk, kefir, bottenbouillon, visbouillon, kipbouillon, lever, hart, ander orgaanvlees, rauwmelkse kaas, haring, wilde zalm, sardientjes, oesters, mosselen, viseitjes, levertraan.

Pak goed gekookte groenten, lamsvlees, rundvlees, kokosolie, roomboter, reuzel, niervet, wild vlees, kiwi’s, citroenen, bessen, slagroom, creme fraiche.