Re: Spiritueel nihilisme

Webmaster
Bijdrager
Quote:
Ik ken zoveel mensen die zich ‘suf’ lezen en toch niet heel wijs zijn hoor.

Dat kan zijn, maar daarmee ken je mij nog niet.

Quote:
Mensen die niet tegen kritiek en discussie kunnen die beginnen een dagboek (een mooie roze met slotje of wat moderner: een blog) en degene die discussie aandurven en daar open in kunnen gaan, die starten een forum. Maar misschien heb ik het mis, dan ben ik hier zo weg hoor, no problem.

Ik heb een forum gestart en behoor dus tot de laatste categorie. Van mij hoef je ook niet weg, maar ik doe geen enkele moeite om jou (of wie dan ook) hier te houden. Als ik dat zou doen zou ik mezelf moeten censureren en me politiek correcter op moeten stellen om iedereen te vriend te houden. Daar ben ik niet van en daarom heb ik ook een forum gestart, een platofrm voor informatievoorziening en voor discussie. Ik heb ook geen moeite met het feit dat je tegengas geeft, in tegenstelling tot wat je denkt.

Quote:
Ik denk (maar das mijn mening) dat je hier geen groot publiek mee bereikt.

Interesseert me geen lor. Conformisme aan de norm van de massa is nooit mijn sterkste punt geweest. Ik had ook nooit gedacht dat dit forum zo’n groei zou meemaken. Maar kennelijk blijkt dit dus de kracht van het forum te zijn, juist mijn nietsontziende opstelling! Had ik in ieder geval nooit durven vermoeden. Momenteel trek ik 1 miljoen unieke bezoekers per jaat in 2 jaar tijd. Het zou dus wel een veel grotere vaart kunnen lopen dan jij denkt!

En jij, trek jij volle zalen? Ik heb het vaker gezegd: aan de zijlijn kritiek leveren is heel makkelijk. Voorlopig heb ik het podium gecreeerd dat het jou mogelijk maakt om deze kritiek te leveren. Dat heb ik toch maar mooi gedaan. Wat is jouw bijdrage aan het geheel? Hoe maak jij de mensheid bewuster? Gezien je ontkenningsgedrag moet je eerst maar eens aan de verhoging van je eigen bewustzijn werken!

Mike