Re: Spiritueel nihilisme

Wat Mike doet is proberen gedachtenvirussen(virussen bestaan niet maar goed om even aan te geven wat ik bedoel) op te sporen die maakt dat mensen spiritueel nihilistisch blijven, want het zijn vaak de gedachtenvirussen die mensen zonder dat ze beseffen juist onwetend(en dus slaven) maken waardoor ze zonder dat ze door hebben juist meehelpen met deze planeet te verzieken, om nog maar te zwijgen over de gezondheid van de toekomstige generaties en aan de ondergang van onze soort als ze zo blijven leven zoals ze nu leven. De meeste mensen leven met de gedachtegoed van wrede religie, valse spiritualiteit en kille wetenschap die de waarheid alleen maar ontkent, dus zo van “alles valt wel mee, we moeten niet zo druk om maken en alles wat niet te bewijzen valt of niet te verklaren valt bestaat gewoon niet of valt niet serieus te nemen”.

En de wetenschap beschouwd alles wat oud is als achterhaald of achterlijk of juist onzin. Deze wetenschappelijke gedachtenvirus kan zonder dat we door hebben(dus onbewust) nog in ons leven. Ik zeg niet dat het zo is maar mij verbaast het niet als dit de reden is waarom er geen echt serieuze inhoudelijke reacties zijn op die ene post van Mike.

Maar het kan nog veel extremer: De sociale conditionering(dat vol uit gedachtenvirussen bestaat) maakt mensen ook zonder dat ze beseffen echt tot zulke extreme slaven dat we als mensheid in verre en zelfs de laatste stadium van degeneratie nog niet eens beseffen dat er iets heel gruwelijks mis met ons is en dat we als mensheid drastisch wakker moeten worden wil het onze soort blijven overleven. Dit is het punt waar we nu beland zijn.

Gezondheid,