Re: Spiritueel nihilisme

Fatsnotbad,

Ik heb je hele lange verhaal al eerder gelezen. Wat ik mij wel afvraag is hoe Phil Valentine aan al deze gemiste kennis komt? al voelt het wel zo aan dat dit alles uiterst extreem belangrijk is omdat dit wellicht de hoop biedt om onze oorspronkelijke blauwdruk(zowel fysiek, mentaal, emotioneel en spiritueel) te herstellen.

Quote:
Wij zullen de Nihilisten en Atheisten de vrije loop laten en wij zullen een ontzagwekkende sociale omwenteling bewerkstelligen, die in al haar gruwelijkheid aan alle landen het effect van absoluut atheisme zal tonen, de oorsprong van barbaarsheid en de meest bloederige chaos. Dan zullen burgers overal ter wereld, die zich geroepen voelen zich te verdedigen tegen een wereldwijde minderheid van revolutionairen, zich ontdoen van deze vernietigers van de beschaving. De massa, teleurgesteld in het Christendom, wiens spiritualiteit vanaf dat moment stuurloos en richtingsloos is, snakkend naar een ideaal, maar zonder wetenschap van waar dit te vinden, zal vervolgens het ware licht ontvangen van de universele manifestatie van de pure leer van Lucifer, die zich eindelijk zal openbaren, een manifestatie die het gevolg zal zijn van de algehele reactionaire beweging, voortvloeiend uit de vernietiging van het Christendom en het atheisme, die beide zowel zijn ingelijfd als vernietigd.

Begrijp ik nou goed dat Lucifer(Satan dus) ons moet verlichten? dat is onmogelijk want dat is hetzelfde alsof liefde echt uit kwaad kan voortkomen, maar liefde kan nooit uit kwaad voortkomen want dat is geen echte liefde, maar een valse schijn om de mens in waanzin te leven en dom te houden. Ow wat een ongelofelijke mindcontrol dus en het erger hiervan is dat het via voeding ons zoveel onmogelijk wordt gemaakt om daaruit te ontwaken. Vijf voor twaalf dus!

Gezondheid,