Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Ik ben ook weer moed aan het verzamelen voor de 2de reiniging. Ik crashte vorige keer echt op het niet eten, voelde me ‘s avonds zo beroerd dat ik er naar verlangde vroeg op bed te gaan. Merk dat ik daarom de reiniging aan het uitstellen ben. Maar ga er volgende week aan beginnen: benieuwd of het verschil maakt nu ik dagelijks appelazijn naar binnen “werk” (drinken is het niet 😉 ). Hier alvast wat posten is mijn stok achter de deur. Ik kijk er trouwens wel naar uit om meer stenen kwijt te raken, ook al moest ik de eerste keer enorm vaak naar de wc, het voelde echt als een opluchting toen, al kwamen er maar 4 stenen.

Mijn galblaas zou bij mij in de toekomst ook wel verwijderd zijn als ik hier niet op was gekomen. Laatst is vastgesteld dat hij bij mij echt verstopt zit. Ik heb een vetbult op mijn hoofd die ik al eens heb laten verwijderen. Inmiddels is hij weer terug. Dit komt dus omdat het vet zijn weg naar buiten niet kan vinden. Des te meer reden om de moed weer te verzamelen.