Re: Leverreiniging vertaling

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Leverreiniging vertaling Re: Leverreiniging vertaling

Alexandra
Bijdrager

Balen dat de mix omviel, zal ook wel een zooitje gegeven hebben 🙁 Gelukkig had je nog extra in huis. Op zich wel een goede tip voor iedereen, zorg voor minimaal 1 grapefruit extra in huis voor het geval dat je je mix omstoot of laat vallen.

Door je beschrijving weet ik weer waarom ik toen aan de klysma’s ben gegaan, omdat ik ook bruine, waterige ontlasting bleef houden. Ik wilde dus goed leeg zijn voordat ik aan de zuivering begon. Ook met de klysma’s bleef ik bruin water houden. Tegenwoordig is het soms echt net water en afgelopen keer (kenteken 😉 ) geel.

Ergens in het proces heb ik besloten dat het niet uitmaakt welke kleur ontlasting het is, welke kleur het “water” is, ik kijk naar de hoeveelheid stenen en zolang ik nog stenen loos ga ik door met de zuiveringen.

Ik heb het idee dat rust en minder vet eten je wel goed heeft gedaan. Niet misselijk, niet overgeven en stenen lozen. Goed bezig 😀