Re: Kortademigheid

#99694

Gerard
Bijdrager

‘s morgens: nat het opstaan een glas sole, dan 1 a 2 eieren, gebakken of gekookt, wit gestold, geel vloeibaar.

Naar school kaas mee en yoghurt,liefst kefir.

‘s middags soep OK, maar wel bottenbouillon, geen pakje, blikje of wat dan ook waar smaakversterker en industrieel zout in zit. Aardappels vervangen door zoete bataat. Uitvinden welke groeten ze wel lekker vindt en niet vergeten dat smaak nogal eens verandert.

Water altijd met Keltisch Zeezout er in (Sole).

Nesquick: Dit zit er in: gehydroliseerd rijstmeel, Maïsmeel, Rijstemeel, Suiker, Magere cacao, Plantaardige olie, Sojalecithine (E322 uit soja), Calciumcarbonaat (E170), IJzerfumaraat, Vitamine A, Vitamine B1, Vitamine B3, Vitamine B6, Vitamine B9, Vitamine C (E300), Vitamine D, Vitamine E (E306), Aroma, Kaneel

Da’s een hele boel troep, de vitamines kunnen nuttig lijken, maar die horen uit een natuurlijke bron te komen.

Cola, moeten we het daar nog over hebben?

De rest is ook junkfood. Dat gaat zo niet goed komen, daar moet drastisch verandering in komen.

Het kost even tijd, maar gaande weg krijg je al lezende wel een beeld van de juist voedingskeuze.