Re: jodium

Gerard
Bijdrager

Als het jodium is, dan verdwijnt het altijd, jodium verdampt namelijk. Het kan ook een reactie van de huid zijn, dat zou ook weer weg moeten gaan. Ik hoop dat je wat aan mijn ervaring met jodium hebt. Je kan het transdermaal altijd nemen, omdat het lichaam het alleen opneemt als het de jodium ook nodig heeft. Dr. Brownstein ken ik niet.

Ik raad zink aan omdat de meeste mensen er en tekort aan hebben,dat geldt ook voor selenium, simpel omdat de landbouwgronden wat uitgeput raken.

Puur roggebrood is ook goed.

Vergeet niet dat voor mineralenopname de juiste vetten nodig zijn (en de vitamines daarin).

Je zou alle dingen die je in huis hebt die kunstmatige geuren bevatten uit huis moeten doen. Denk aan wasmiddelen, lucht”verfrissers”, lichaamsverzorgingsprodukten, enz. Draag ook zo min mogelijk synthetische kleding. het zijn allemaal zaken die je systeem in de war kunnen sturen, net als elektromagnetische straling van de draaadloze telefoon, het mobieltje, draadloos internet (WLAN), blue tooth, WIFI, spaarlampen, magnetron, allerlei schakelende voedingen van apparaten en het beeldscherm waar je nu op leest. Indien onvermijdbaar, dan zo min mogelijk.

Is het een idee om eens aan verhuizen te denken, naar een gebied met meer mensen om je heen?

Met mij gaat het de goede kant op. Nog wel steeds snel moe, maar gelukkig wel veel rustiger en positiever. Ik had stevige bloedarmoede en dat verbetert nu met B12, zink selenium en niet te vergeten veel runderlever en rood vlees. Jodium gebruik ik vrijwel dagelijks. Ik denk dat het herstellen niet gelijdelijk gaat, maar met horten en stoten, als het systeem weer wat hersteld is, dan gaat het ontgiften, dat geeft dan weer even een wat minder periode, om vervolgens weer verder te gaan herstellen.

Sterkte met alles en ik hoop dat je de steun van deze groep ook helpt om je minder eenzaam te voelen.