Re: jodium

Zo, nu zal ik hier nog even reageren Gerard. Het is niet echt dat er nog jodium zat, het lijkt wel een soort pigmentvlek. Hij zit er nog steeds, gek he? Ik vind de verhalen wel verwarrend over jodium. Heb stukken geleden van dr. Brownstein, ken je die?

Waarom raad je zink aan? Mijn nagels zijn mooi roze, zou niet direct een zinktekort vermoeden. Heb een paar maanden geleden wel zink bij genomen. B12 is behoorlijk hoog bleek uit een bloedtest. Hurray! In de biowinkel verkopen ze alleen puur roggebrood, is dat ook ok?

Momenteel zit ik op 3 adrenal, kan er nu wel tegen. Slechte opname van mineralen geloof ik wel, kan ik ook aan mijn tanden zien. Ik ben naast Sole ook Concentrace gaan gebruiken, een mineralencomplex uit het Great Salt Lake.

Partner voelt zich iets beter, heeft het nog wel erg druk op het werk. Onlangs is het hele gezin ontstoord door een biofotonentherapeut. Bij hem is candida ontdekt (naast nog wat andere dingen). Kan zijn moeheid verklaren. Hij moet nu ook a/d appelazijn, dat deed hij eerst niet. Jodium schijnt ook goed te helpen tegen candida. Bij mij kwam er o.a een beginnende maagontsteking uit, ga daar propolis voor gebruiken. Verder heb ik nog wel wat stressdingen, die ik nog niet 1 2 3 wegkrijg. Ben nog steeds eenzaam, al voel ik dat minder nu het mooi weer is. We kunnen gelukkig wel goed praten, en hebben het leuk samen, vooral nu we beiden al iets fitter zijn.

Hoe staat het met jou verder? Nog lekker door aan het gaan op de ingeslagen weg?