Re: jodium

Gerard
Bijdrager

Die jodium test werkt bij mij erg goed. Toen ik met jodium begon, ik heb het meteen transdermaal gedaan, dat is, net als die testvlek, op de huid. Het lichaam neemt het dan op in de mate die het nodig heeft. De eerste keer verdween de vlek binnen een uur, om vervolgens steeds langer zichtbaar te blijven.

Ik raad je aan om het ook transdermaal toe te passen. Jodium inwendig heeft ook nadelige invloeden, terwijl bij transdermale toediening deze nadelige invloeden niet optreden.

Als de vlek bij jou 24 uur zichtbaar blijft, heb je geen jodiumtekort en heb je een andere benadering nodig. Ik zou naast de supplementen die je al neemt ook nog zink nemen.

Als je bleke nagels hebt, ook B12 in hoge dosering. Roggezuurdesembrood kan bij jou wel eens een nuttige aanvulling op het dieet zijn, omdat rogge een natuurlijke bron van fluor is.

Ik denk dat je de nieren en bijnieren nog beter moet ondersteunen. Adrenal werd je opgejaagd van, dat had ik ook. Ik gebruik nu adrenal-cortex, dat werkt beter bij mij.

Ik hou het bij jou op nieren (huidproblemen) en een verstoorde hormoonhuishouding + slecht opname van mineralen. Hoe gaat het inmiddels met de eenzaamheid? Heb je, behalve dat, ook nog andere zaken die stress geven? Is je partner al wat over zijn vermoeidheid heen en kunnen jullie er goed over praten, op een manier dat je niet een beetje in een kramp zit?