Re: Intermittent fasting

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Intermittent fasting Re: Intermittent fasting

ad ligtvoet
Bijdrager

Kijk,wanneer ik koffie drink dan is dat bijna altijd thuis en ik neem me dan ook de tijd ervoor.Dit is dan weer ontspannend voor mij en dat heeft opzich weer gezondheids voordelen.Zo denk ik ook dat mensen die regelmatig wijn etc.drinken meer voordelen ervaren door de meestal ontspannende ervaring/situatie dan de werking van de wijn aan zich.De specifieke werking van koffie vindt ik niet zoooooo belangrijk wanneer het met mate gedronken wordt.

@Janse,

Over je vraag mbt de schimmel.Dit heb ik geschreven om aan te geven dat dit een belangrijk issue is in de keuze in het algemeen,niet dat ik deze koffie zelf weet uit te halen. Zelf drink ik biologische koffie,arabic. Het schijnt dat de arabic van hoger gelegen plantages komt en dat daar minder schimmelvorming vooorkomt.Biologisch omdat ik denk dat er dan verstandiger wordt omgegaan met evt.bestijdingsmiddelen.Het blijft een gok..wie het weet mag het zeggen.

ad