Re: Hallo gezondliefhebbers – voorstellen Gezondheid

Forum Forums Stel jezelf even voor Hallo gezondliefhebbers – voorstellen Gezondheid Re: Hallo gezondliefhebbers – voorstellen Gezondheid

Alexandra,

Appelazijn niet meer of in elk geval niet vaak, omdat ik begrepen heb dat die wel heel erg slecht voor de tanden zijn en daar ben ik voorzichtig mee. Ik doe een eetlepel Sole in 200-250 ml water en veel water is voor mij over de gehele dag ongeveer 2 en soms 3 liter.

Ja mijn moeder maakt jus van braadvocht. Ok, nou dat kan ik proberen, en anders neem ik voor het eten gaan nog even wat roomboter extra.

Over bottenbouilon heb ik hier thuis al een heel tijd geleden over gehad. Ik heb dat nog nooit gedaan en dat ga ik binnenkort(weet niet wanneer) samen met mijn moeder maken. Op de site van Poekie staat het wel uitgelegd, maar om dat in praktijk te brengen is voor mij als autist zeker voor de eerste keer lastig, vaak heeft het ook met begrijpend lezen te maken en of ik de uitvoering wel goed doe of niet, maar eenmaal gedaan dan lukt het mij meestal zonder moeite.

Quote:
Maar kan je aangeven hoe jij denkt dat het op dit moment zit met je bijnieren? Lever, gal en alvleesklier? Je darmenstelsel, je maagzuur?

Oef, ik weet niet exact hoe het met mijn maagzuur en bijnieren zit, maar ik denk dat als ik door blijf gaan met mijn parasympatische zenuwstelsel te blijven stimuleren, bijvoorbeeld door meditatie in combinatie met visualisatie-oefeningen om invloed op het autonome zenuwstelsel uit te oefenen(precies wat The Iceman Wim Hof doet), mijn organen en ook de bijnieren beter zullen gaan functioneren, want het autonome zenuwstelsel is vrijwel alles bepalend in het lichaam en of het voldoende voedingsstoffen opneemt of niet, hier was ik zelfs voordat ik met WAPF begon al ermee bezig.

Ik heb nu al weken vaak groene ontlasting dus ik ben al hele tijd aan het ontgiften.

Gezondheid,