Re: H202

Webmaster
Bijdrager

Ik ben nu ook een kuur aan het doen, maar uiteraard (jullie kennen mij!) is deze veel radicaler. Ik ga met 3 druppels 35% tegelijk omhoog. Ik drink nu groene thee, maar daarna ga ik 18 druppels drinken in een half liter water met appelazijn en honing. Ik ben mijn vorderingen hier aan het beschrijven:

http://hormonaledisbal.forum2go.nl/h202-t2724.html

Voorlopige resultaten:

Na de eerste 3 druppels: “donkergroene, toxische ontlasting”

Na 9 druppels: “groene bagger, deze keer wat minder vervaarlijk uitziend groen van een lichtere kleur”

Na 12 druppels: “licht groenige smurrie die bijzonder zuur en brandend was”

Zoals je wel kunt zien, is de groenblauwe rommel waar jij het over hebt dus oude troep die losgeweekt wordt en afgevoerd wordt dankzij de H2O2. Dit is een zeer goed teken! Het heeft niets te maken met de chlorella en brandnetel, dit is echt oude zooi. Ook die volle/kapotte neus komt hierdoor. Je lichaam is nu uit alle beschikbare gaten rotzooi naar buiten aan het lozen. Het kan daardoor ook vastlopen, in het geval van je neus overtollig slijm dat wateriger en dunner wordt en daarmee kan worden afgevoerd. Blijf die rommel eruithalen, ziet er misschien wat minder sociaal uit voor de buitenwereld, maar dat moet dan maar. Maak de weg vrij voor nog meer afvoer van slijm!

Hoe lang kun je doorgaan? Zo lang als jij wil. Of beter gezegd, zo lang als nodig is. Hier zul je nog wel een tijdje mee bezig zijn. Ik las op het GAPS-forum ook al beschrijvingen van jou over toxische ontlasting en het lijkt er dus op dat jij het constipatiestadium voorbij bent. Dit is GEWELDIG! Laat die rommel er maar uitkomen, beter eruit dan erin! Kijk niet raar op als je ontlasting vreemde kleuren, vormen en geuren heeft. Het is allemaal oude darmplak, overtollige gal en cholesterol en slijm wat eruitkomt.

Kun je overdoseren? Met 3% is dat nagenoeg onmogelijk. Ik heb berekend dat als je met 35% door kunt gaan tot maximaal 25 druppels dit neerkomt op maar liefst 900 druppels 3%! Jij hebt het over 10 a 12 druppels, dat is nog niets eens de helft van 1 druppel 35%!

Mike