Re: H202

Anoniem

Het volledige E book heb ik niet gelezen. Ik ga het zo downloaden. In het artikel herken ik veel. Ik slik nu adrenal sinds enkele weken. Daarnaast probeer ik mijn oude (stress) patronen en diepgewortelde strategie├źn (zoals pleasen ten kosten van mezelf, altijd maar onrustig jakkeren en jagen en constant moeten ) te doorbreken.

Mijn grenzen voelen en aangeven. Ik ben 48 jaar, maar het blijft moeilijk voor me. Op mijn werkplek is veel agressie en haantjesgedrag. Een ideale leeromgeving voor me. Wel zwaar soms door de confrontaties met mezelf. Soms zou ik dan ook willen dat ik wat minder gevoelig was.

Het lijkt wel dat vermoeidheid en mijn emoties (verdriet, boosheid) op dit moment als een lawine over me heen komen. Heeft mijn huidige voedingsstijl hiermee wellicht te maken?

Ik heb overigens enkele maanden geleden TSH laten prikken en die was 2,2. Mijn bloeddruk is prima, zeker niet hoog. Als ik het goed begrepen heb, is dit geen Hypothyreoïdie en dan bijnieruitputting. Of is dit te kort door de bocht gezegd. (Nuchter) glucose was ook prima:4,5