Re: H202

Anoniem

ik heb een oplossing gemaakt van 3% door te mengen met kraantjeswater en dit in een leeg potje levertraan gedaan, aangezien dit amberkleurig glas is (wel goed uitgewassen natuurlijk, enkel het dekseltje blijft naar vis ruiken, maar ik zet het potje recht in de koelkast zodat de vloeistof niet in aanraking komt met het dekseltje).

Ik heb ook ergens in deze thread gelezen dat Mike het evengoed ok vindt om de oplossing te maken met kraantjeswater en niet persé gedistilleerd water zoals ik op alle andere Engelstalige forums lees. (Mike, heb je soms een referentie waar staat dat kraantjewater ook goed is en geen problemen geeft met de mineralen die erin zitten in combinatie met H2O2 ? )

Ik heb nu dus een glas water met drie druppels H2O2 3% op (niks van geproefd trouwens) en ik moet zeggen het geeft een goed gevoel. Beetje vergelijkbaar na een sessie mediteren oftewel diep ademhalen wat mij ook meer zuurstof doet binnenkrijgen, daar gaat mijn energie wel beter door vloeien.

Wow, ik denk dat ik echt wel een zuurstof gebrek had, eens benieuwd wat dit nog meer geeft..