Re: H202

Anoniem

Ik ben vandaag ook begonnen met H2O2, 4 druppels, 35% op een flink glas water. Ik ga ook ophogen tot ik een heftige reactie bemerk.

Wat is voor mij een heftige reactie? Ik luister heel goed naar mijn lichaam en weet zo onderhand wel wanneer er ‘iets’ gebeurd. Duizeligheid of licht in het hoofd worden. Krampen of juist borrelen in mijn buik. Dunne of juist harde ontlasting. Veel of weinig naar de WC. Koude rillingen of juist warmte uitbraken.

Allemaal signalen die duiden op ‘iets’ in het lichaam, wat goed kan zijn of verkeerd. Zolang het lichaam een reactie geeft, weet het wat het aan het doen is en probeert mij erbij te betrekken om te stoppen of door te gaan. Pas bij echte pijn (dus geen kramp, maar echt steken) stop ik. Bij echte problemen, zoals ademhalen, duizeligheid, vlekken enz. stop ik ook.

Het is allemaal zo simpel, maar wel heel belangrijk. Ik leer elke dag weer principes, principes, principes. Die maken het leven zoveel eenvoudiger. Terwijl de maatschappij steeds meer gericht is op uitzonderingen, verschijnselen, excessen, uitspattingen enz.

Lekker aan de H2O2 omdat mijn lichaam daarom vraagt.