Reageer op: Feminisme

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Feminisme Reageer op: Feminisme

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Zojuist bereikte mij het trieste nieuws dat een collegadocent op het werk zichzelf van het leven heeft beroofd. Hij was 43.

Tijdens de zomervakantie liep zijn relatie op de klippen, voor hem geheel onverwacht. Hij had net met haar een huis gekocht en was tijdens de vakantie druk aan het verbouwen geweest om de kinderkamer in te richten, want ze wilden samen kinderen. Dacht hij. Maar mevrouw had andere plannen en liet de bom barsten, waarna mijn collega emotioneel in gruzelementen lag. Om die reden was hij niet in staat om les te geven en hij was er vanaf het begin van het nieuwe schooljaar dan ook niet bij. Daarna gleed hij psychisch steeds verder af en werd hij zelfs opgenomen in een inrichting. Recentelijk was het bericht dat het juist weer beter met hem ging. Totdat vandaag, nota bene op Halloween, dit nieuws bekend werd.

Dit is de tragedie die veelvuldig onbesproken blijft in onze samenleving: vrouwen die mannen tot zelfmoord drijven met hun kille egoisme. Deze tante was nog juriste ook, dus ze zal hem ongetwijfeld tot op het bot hebben zitten sarren met allerlei procedures. Dit is waar Men’s Rights Activists het voortdurend over hebben en waar Cassie Jaye zich met haar film The Red Pill ook sterk voor maakt, tot grote ergernis van hordes feministen die alleen vrouwen als slachtoffer willen zien en mannen kunnen letterlijk kapotvallen. Ik hoop dat die ex van mijn collega trots op zichzelf is, maar ze zal ongetwijfeld geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor wat er is gebeurd. Ik ben geschokt en pissig tegelijk!

Onderstaand filmpje heb ik al eens eerder geplaatst, maar het is nu wel heel toepasselijk – Turd Flinging Monkey’s ‘We Must Stop Killing Ourselves Over Women’:

Mike