Reageer op: Feminisme

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Feminisme Reageer op: Feminisme

Elkedageenei
Sleutelbeheerder

Aaf Brandt Corsius heeft haar slachtoffercomplex niet van een vreemde:

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/10/jelle-brandt-corstius-in-het-begin-van-mijn-televisiecarriere-ben-ik-gedrogeerd-en-gedwongen-tot-orale-seks/

Hij is de zoveelste Mietoe’er die geen namen noemt. En natuurlijk tuint de goedgelovige DDS er met beide benen in…

Mike

Ik heb de ‘dader’ gister met zijn advocaat Plesman gezien. Vreemd verhaal van die Brandt Corsius, wat hij bij DWDD vertelde: doordat Bill Cosby werd beschuldigd raakte hij erdoor geobsedeerd en pling toen kwam opeens dit voorval weer naar boven (want hij had er helemaal geen last van). Hij kan op de vele vragen geen antwoord geven… als iets onbetrouwbaar is, is het het menselijk geheugen (daarom zijn getuigenverklaringen ook twijfelachtig). Heeft hij van niets iets gemaakt? Hij heeft immers een nieuw programma dat promotie nodig heeft en het artikel heeft hij even in een kinderspeelplaats gemaakt… zo belangrijk was het. Ik weet niet, vind het maar een raar verhaal.