Reageer op: Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop Reageer op: Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

Binc
Bijdrager

Dat is het hele punt. Ik ben ook opgelucht! Maar tegelijk voel ik kwaadheid en angst. En dat laatste ken ik niet van mezelf. En daarom heb ik zelf de indruk dat er afhankelijkheid wel een rol speelt.
En dat is iets wat ik ook nooit eerder heb ervaren. Althans, niet op deze manier. Waarom angst als ik altijd op eigen benen heb gestaan? Wellicht omdat ik heb toegestaan dat ik mezelf afhankelijk van hem heb gemaakt. Zowel financieel als emotioneel. Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben. Of iets anders. In mijn hoofd is het momenteel een puinhoop. En ik ben verschrikkelijk moe gewoon. Sta stijf van de pijnstilling vanwege pijn in mijn ribben. En in combi met alle stress en vermoeidheid. Ik ben blij dat ik straks niet meer verstar als ik denk dat hij aan komt rijden de straat in. Steeds kijk ik uit het raam of hij het is. Vaak is het een ander. Maar tegen de avond voel ik me gewoon niet meer op gemak en merk ik hie alert mijn lichaam is. Vanmiddag van vermoeidheid ook in slaap gevallen tot een half uur geleden. Door de vermoeidheid kan ik niet meer goed na denken. Waar ik continue aan vast houd, is dat ik mezelf wel degelijk goed voelde de laatste keer dat hij weg was. De keer dat ik weer aan het werk wilde en nu weer helemaal terug bij af.