Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

Forum Forums Stel jezelf even voor endeldarmschade – voorstellen Liesje Reageer op: endeldarmschade – voorstellen Liesje

liesje
Bijdrager

Ik blijf maar bij mijn eigen draadje!
Met mijn stoelgang ben ik de laatste tijd erg tevreden. Maar …..
Ik heb de laatste tijd last van mijn NEK en soms ben ik ook duizelig.
en soms is het ineens weer een tijd weg.
Verschillende onderzoeken tonen aan dat de energie IN DE RUG niet in orde is.
het ziekenhuis zegt dat er op een MRI niets te zien zou zijn, dus is niet gedaan.
De SCHILDKLIER misschien?
Ik heb een hele lijst bijgehouden sinds 2008 (ziekenhuisonderzoek vóór de operatie)
2008 = TSH 8.9 Pols 70/min, bloeddruk 140/90. Blijkbaar T4 niet gemeten.
Ik zal nooit vergeten dat ze zei: U bent een van de gezondste mensen die we hier zien.
Ik ben toen begonnen met thyreoide en al die jaren blijven slikken en af en toe gemeten met wisselende resultaten. Ik voelde me altijd wel goed.
Het is me niet opgevallen dat er ook een keer een goede waarde is gemeten.
11 MAART 2016. TSH 2.9 en T4 9.1

Wat heb ik destijds gedaan waardoor die waardes toen goed waren??
Geen idee.
Misschien acupunctuur? Misschien extra jodium genomen? (die nam ik nooit) Is ook nooit op gecontroleerd.

Dus ik dacht ik ga gewoon maar weer eens acupunctuur doen. Alleen ben ik nu naar iemand anders gegaan. Chinese arts. Ik dacht als het niet bevalt ga ik maart 1 keer.
Die man spreekt geen nederlands dus zijn vrouw zit naast hem te vertalen.
Wat een chinese arts doet: hij vraagt NIET wat je hebt, hij wil meteen de tong zien, gaat pols meten en bloeddruk meten. Bloeddruk 100 – 60. Is ERG laag.
He, hoe kan dat, ik heb nog nooit zo,n lage temp gehad.
Verder: energie in organen is erg laag, hartenergie zwak.
Dit is niet nieuw dus diagnose is goed. Pas DAN probeer ik uit te leggen wat ik voor probleem heb. Dat gaat moeizaam.
Eerlijk gezegd veronderstel ik dat chinese artsen niet eens hoeven te weten wat je hebt. Ze constateren meteen dat de energie niet goed is en dat is voor hun genoeg. Yin/Yang
Hij werkt ook met kruidenthee, die wil ik niet, weet niet wat er in zit maar hun kennis is anders dan regulier hier, dus wie weet. Smaakt niet lekker .
Wordt vervolgd.