Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85 Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

Binc
Bijdrager

In een paar eerdere post heb je geschreven dat je toch denkt aan bijnieren en schildklier. Dat je het vermoeden had dat ik daar gelijk in had. Op mijn vraag wat je eraan wilde doen zei je “niet veel’ of iets in die richting.
Maar ondertussen hou je klachten. De zuurstof is mooi natuurlijk. Maar het blijven lezen alleen over bijnieren en schildklier, en dan vervolgens dat niet aan pakken lost niks op.

Ik herken wat er gebeurd in korte tijd als je terug valt in een eet patroon die niet zo gezond is. Dus geen wapf. Alleen het onderscheid tussen jou en mij is, dat jij je bij elk verkeerd dingetje dat je eet onwijs zorgen maakt en gaat stressen.
Ik doe dat niet. Als ik eens uit eten ga en ik neem 1, 2 of misschien wel 5 wijntjes erbij 😁 dat ik mezelf daar niet schuldig over ga voelen of in problemen ga denken. Maar dat ik ervan geniet. Ik zie het dan gewoon als een keer zondigen.