Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85 Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

celticmyst
Bijdrager

Ik maak me nu niet superdruk hoor. Laminaat is prima. Wasmiddel neutral is alsnog chemisch alleen zonder geur. Biotex zoek ik nog een vervanging voor maar ossengal hielp niet genoeg dus ik heb in mijn laatste was 1 vlek toch weer behandeld met Biotex, en in de neutral naar mijn idee wast de neutral de resten Biotex beter weg dan een ecologisch middel.
Ik heb ook sonett in huis nu (eco-wasmiddel) kan ik volgende keer eens proberen.

De afgelopen weken maakte ik me wel druk dat ik dingen moest doen kwa werk, maargoed als ik eenmaal met die dingen bezig ben, dat is op zich prettig, dan maak ik me niet heel druk.

Je geeft aan dat je, als je mij was meer zou doen. Bedoel je daarmee nog meer gaan lezen over de schildklier en bijnieren op voedingisgezondheid, zoals je eerder zei?

Ja ik snap wat je bedoelt met stress/je voeding verwaarlozen, dat zal ook 1 van de redenen zijn dat ik me nu iets minder voel, toch af en toe een wijntje en 10 dagen geleden een etentje met iemand in de stad, dan eet je toch al snel minder gezond dan je zou willen en dat heeft inderdaad zijn weerslag op je lichaan.