Reageer op: RIP Boogie (Run In Peace)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid RIP Boogie (Run In Peace) Reageer op: RIP Boogie (Run In Peace)

Binc
Bijdrager

@gerard, ik snap jou redenatie en dat jij zo denkt. Maar helaas is dat niet zo simpel. Ten eerste, wie zegt dat deze kittens die 8 weken in het bos leefden niet naar hun moeder konden. Het zou heel goed kunnen dat de moeder in de buurt was. Probleem gedrag kan heel goed voortvloeien uit het feit dat deze te jong bij moeder zijn weg gehaald.
Ik snap de tomatenpuree, maar ook dat is een symptoombestrijding. je weet niet waar de oorzaak vandaan komt. En die is juist zo essentieel. Angst en agressie heeft echt andere oorzaken dan mensen over het algemeen aannemen. Een kat dwangmatig aaien si vreselijk zielig. Katten willen niet geaaid worden wanneer mensen daar initiatief toe nemen. Het behoort andersom te zijn. Onderstaand wat filmpjes. Kijk eens heel kritisch naar de lichaamstaal van je katten en de omgeving waarin ze leven. Ik heb geen idee hoe jou huis is ingericht voor katten en hoeveel katten je hebt? 8 weken is in elk geval te jong om een kitten en moeder te scheiden. 4 maanden is de norm.

Fijn Mike, ze is haar territorium aan het verkennen!!