Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85 Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

celticmyst
Bijdrager

hoi ik zal mijn vraag nog even duidelijk stellen,
ik gaf al aan dat ik op zoek was naar een wat natuurlijker middel om bijvoorbeeld bloed- of vetvlekken uit kleding te halen.
In plaats van Biotex blauw (roller) die ik nu gebruik op hoeslakens en broeken.

De Biotex blauw verwijdert vlekken wel het beste. Maar er zit chloor in enzymen in.
Ik vroeg mij af als je de Biotex blauw gebruikt, daarna in de wasmachine gooit, en je doet daarna de kleding aan, waarmee je dit hebt behandeld, of dit slecht is voor je gezondheid ik heb nog geen beter alternatief gevonden. Ik bedoel het is natuurlijk niet echt ‘n gezond middel, het is niet ecologisch want er zit gewoon chloor in. Ik hoor van sommigen dat dit dus niet echt goed is.

Hetzelfde geldt denk ik voor neutral wasmiddel omdat dit ook nog vol met troep zit… (wat ik nog steeds gebruik). In hoeverre dit nu echt kwaad kan. Liever heb ik iets meer eco wat ik al eerder aangaf .. vandaar wasnootjes gekocht, maar kreeg hier bruine strepen van op de witte handdoeken, jammer. Dat dus maar niet meer gebruiken 🙂
Voor mij moet het vooral makkelijk zijn…

sonett wasmiddel is ook wel goed geloof ik, maar hoorde dat je er het beste wel een bleekmiddel bij kunt gooien En zo’n fles is wel heel duur, 11 euro ofzo. En bij de neutral zit alles er al in. Het fijne van neutral vind ik wel dat er niet zo’n vieze chemische geur aan zit zoals bij de andere wasmiddelen maar echt goed is het denk ik nog steeds niet.