Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

Forum Forums Stel jezelf even voor Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85 Reageer op: Opnieuw voorstellen Celticmyst/Liz85

celticmyst
Bijdrager

ja ja ik eet er vaak ei bij bij kefir/avocado, niet alleen maar koolhydraten hoor. komt goed.

Maar ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb geen weerstand, ik heb KOE van een ontsteking in mijn mond, ‘n soort aft/blaar, doet zeer…

Iedereen vindt van alles wat ik MOET doen, het uwv, de buren, en natuurlijk wil ik van de uitkering af en wil ik ook wat doen EN mijn eigen geld verdienen, ik doe wat ik kan, maar ik zit er gewoon echt even doorheen nu. Geen eetlust. Lage weerstand.

Op zich wel fijn dat ik mijn vrijwilligerswerk heb om wat om handen te hebben natuurlijk, zodat ik mij daarop kan richten.

Ik deed ooit Engelse lerarenopleiding ik heb mijn vwo diploma en ik heb mijn propedeuse van de Engelse lerarenopleiding. Maar ik heb gewoon even geen puf. Ik weet het even niet meer, dat gevoel!

Ik ben bezig met wat dingen schrijven voor in een magazine, daar maar op richten, dan kan ik in ieder geval niet piekeren. Hopelijk wordt mijn weerstand snel beter, het is gewoon heel erg nu. Maarja. Het komt wel weer goed hoop ik.