Reageer op: RIP Boogie (Run In Peace)

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid RIP Boogie (Run In Peace) Reageer op: RIP Boogie (Run In Peace)

fatsnotbad
Sleutelbeheerder

Dank je, Gerard, voor je mooie verhaal. Dankzij Binc heb ik de doodsoorzaak van Boogie weten te bepalen, puur op basis van symptomen en zonder enige bloedonderzoek of andere analyses: acute ketoacidose i.c.m. acuut nierfalen. Had ik dit eerder geweten, dan had ik wellicht met ander voer, kruiden en/of supplementen kunnen intervenieren, maar Boogie was enorm kieskeurig en stapte dus niet zo makkelijk over op een ander gezondheidsregime.

Eigenlijk ben ik wel blij dat het zo is gelopen, want nu heb ik haar jaren van insuline spuiten bespaard, terwijl ze toch maar 18 is geworden, diabetisch en wel. Mooi om te lezen dat jouw kat natuuriijk is ingeslapen, dit gebeurt bijna nooit! Van de laatste 6 dagen die Boogie had werd mij pas op de 5e dag duidelijk dat het echt mooi was geweest voor onze Boog. Zonder spuitje was het echter desondanks nog een lijdensweg geweest en daar konden wij weer niet mee leven.

Mike