Reageer op: Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop Reageer op: Waar te beginnen? Voelt als een puinhoop

Binc
Bijdrager

Gisteravond ben ik compleet uit mijn dak gegaan. Ik kan mezelf niet meer beheersen. Ik heb hem wederom betrapt op leugens. Hoeveel ik ook lees hoe je met zo iemand om moet gaan, dat je onverschillig moet blijven en niet reageren etc…dat is voor mij niet vol te houden. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat het voorgoed voorbij is. eerder hield ik hem aan het lijntje dat ik alleen niet meer wilde samen wonen, wat ie al niet kon waarderen maar enigszins vrede mee had. Gisteravond is de bom geexplodeerd.

Ik kan niet beloven dat ik vandaag of morgen hem niet iets aan doe. Hoe krom is dit? dat zou toch andersom moeten zijn? Ik ben echt ziedend van woede en heb het idee dat ik zelf alle realiteit aan het verliezen ben. Ik kan niet meer normaal of helder na denken. Vanavond zit ie hier met een triomfantelijke kop voordat ie de deur uit gaat alsof er niks gebeurd is. Op dat moment kost het mij zoveel moeite om hem lichamelijk niet aan te vliegen. Om nog te doen alsof ik maling aan hem heb. Ik val terug in een oud patroon. Een patroon waarbij ik constant aan mezelf twijfel dat het aan mij ligt. Teleurstelling. Maar het ergste nog, de woede die ik van binnen voel en waarvan ik me af vraag of ik nu woedend en boos ben op mezelf of op hem.