Reageer op: "Een diepe kijk voorbij Lyme"

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid "Een diepe kijk voorbij Lyme" Reageer op: "Een diepe kijk voorbij Lyme"

N…
Bijdrager

Beste allemaal, ik heb een vraag.. in 2015 ben ik overgestapt op andere voeding waar ik zeer wel bij vaar en waar ik nog altijd van geniet. Hoe simpeler, des te beter. Vele verhalen van boeren, vind ik inspirerend en ik geef liever geld uit aan hen, de mensen die op een eerlijke manier, een product produceren dan bij supermarktketens met hun prijsknallers en producten zonder smaak..

Ok… van jongs af aan (1 jaar) ben ik ziek, zwak en misselijk. De afgelopen jaren voelde ik me voor het eerst gezonder worden door de change omtrent voeding en ik voelde voor het eerst dat ik gezondheid (deels) zelf in de hand heb. Echter, nu word ik weer terug geworpen op het feit dat mijn interne milieu nog niet schoon is. In 2007 heb ik een ongeluk gehad. De laatste weken is er onderzoek gedaan en nu blijkt dat er (veel) teveel vocht in de ventrikels in de hersenen zit. De arts beweert dat enkel een chirurgische ingreep soelaas kan bieden. Natuurlijk zit ik daar niet op te wachten. Weer een narcose. Weer een operatie. En weer herstellen. Hoe lang kan een lichaam blijven puin ruimen? Naar mijn idee is cranio sacrale therapie wellicht een oplossing. Heeft iemand daar ervaring mee?

Tevens vond ik vorige week een teek om mijn been. Vastgezogen…. een teken dat het interne milieu indeed nog niet schoon is…. nu jeukt de bult en er komt steeds vocht uit. Heeft iemand advies om wellicht nu al te starten met bepaalde supplementen, theeen etc?

Thanks!

Fijne dag!

Nienke