Reageer op: Dochter van 14 met vermoeidheidsproblemen

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Dochter van 14 met vermoeidheidsproblemen Reageer op: Dochter van 14 met vermoeidheidsproblemen

gif-vrij
Bijdrager

Inmiddels weer een paar maanden verder. De zomer was een goede tijd voor mijn dochter.
Echter vorige maand weer een griep/verkoudheid die maar weer aanhield voor weken. De vermoeidheid stak de kop weer op. Na ruim 3 weken toch maar weer bloed laten prikken.
De vitamine D was 119, maar de Mycoplasma was gestegen naar 80.
De afgelopen maanden is de waarden van de Mycoplasma dus van 160 naar 40 naar nu weer 80 gegaan. De huisarts zegt maar dat het niets betekent, het is een restwaarde, en dat ik niet meer moet vragen om te testen op Mycoplasma.
Ze heeft mijn dochter wel een verwijzing gegeven naar een internist omdat ze het zelf ook niet meer weet.
Ik weet echt niet meer wat nu verstandig is. Speur het internet af naar oplossingen maar het is echt lastig. Nu weer gelezen over ozontherapie en het slikken van olijf bladextract.

Iemand een idee, wil toch eigenlijk niet zelf gaan experimenteren maar vrees dat een verwijzing naar de internist ook niet de oplossing is.