Reageer op: plotsdoofheid

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid plotsdoofheid Reageer op: plotsdoofheid

@ad, de KNO artsen gaan er volgens de huisarts nu nog steeds van uit dat de prednison een soort onsteking remt. Het kan zijn dat een ontsteking de plotsdoofheid veroorzaakt, en in weinig gevallen helpt de prednison. Mijn man had 8 jaar geleden geluk zei de behandelend KNO arts.

Mijn man heeft altijd wel een heftig reagerend immuunsysteem. Hij had bijv. een paar jaar geleden een spijker in zijn knie gekregen, gezien de locatie toch maar naar de dokterswacht in het ziekenhuis voor controle en evt. foto. Bleek dat hij meer dan 39 gr temperatuur had maar geen ontstekingswaarden. Ze gingen toen allerlei onderzoeken doen omdat ze het maar vreemd vonden dat hij zo´n hoge temperatuur had zonder ontsteking. Achteraf vonden we het wel logisch, als hij bijv. ziek is dan is hij ook echt ziek, niet dat half half zeg maar. Zijn lijf werkt het er dan goed uit.

Enige wat me opviel is dat een kat vanochtend ook vol zat, er kwam niks uit maar ze klinkt alsof ze snotverkouden is. En een andere kat had vanochtend ineens 1 malig diarree. Maar goed, dat zijn onze katten. Dochtertje was te logeren geweest en ws. door voorlezen in de auto wagenziek geworden en alles er onder gespuugd. Vannacht en vandaag niks aan de hand, eet prima Wapf.