Reageer op: vaccinaties

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid vaccinaties Reageer op: vaccinaties

Heksje
Toeschouwer

Een heleboel mannen vertellen hun vrouwen hun ware emoties en idee├źn niet. Dit merk ik maar al te vaak. Vreemd genoeg delen ze deze dan wel met een andere vrouw (zoals mij dus).

Er zijn bijvoorbeeld een hoop mannen die eigenlijk helemaal geen kinderen wilden. Ze zijn wel blij met de kinders die er nu lopen, maar eigenlijk komen ze er later achter dat ze er niet aan wilden beginnen.

Waar ligt dit aan? Is het zo dat ze niet “de ballen” hebben om dit te zeggen? Ik denk dat dit te persoonlijk is maar dat het veelal ligt in de opvoeding van de jongens. Er zijn maar weinig ouders en scholen die het kunnen waarderen en steunen dat een jongen zijn gevoelens uit en dan heb ik het niet over de sociale ‘gooi het maar in de groep’ praat die ze tegenwoordig houden.
Er wordt aan kinderen de les voorgehouden dat het er niet (echt) om gaat wat ze willen, maar dat het draait om wat het beste voor de maatschappij/de groep is. Zie maar eens wat er gebeurt als een kind voor zichzelf denkt en dit verwoordt, laat staan er naar handelt. Dit is veelal not done.