Reageer op: oedeem

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid oedeem Reageer op: oedeem

Jhanne
Bijdrager

enerzijds ben ik het met je eens heksje, anderzijds…weet je, met een beetje hypotheek lukt het echt niet van 1 inkomen.

Ik ben altijd thuisgebleven voor mijn bijzondere en bijzonder ingewikkelde kind, heb hem ook een tijd onvrijwillig thuis gehad van school trouwens.

Nooit gewerkt, het kon niet. keus was tussen voor kind zorgen of kind naar een instelling brengen… en nu ben ik de pineut op de arbeidsmarkt, geen werkervaring…gescheidebnn, en nu ook nog eens langdurig ziek…

maar ik ga gewoon voort hoor, voordat mijn reserves op zijn ben ik beter genoeg om weer aan de slag te gaan. Maar ik raad iedere vrouw aan om economisch zefstandig te zijn, en als er een man in huis is, laat die dan maar minder gaan werken.

na echtscheidingen zijn vrouw en kinderen onderandere zo zwaar de klos omdat ze er heel erg in inkomen op achteruit gaan. En dat betekent voor de kinderen dat hun sociale netwerk wordt afgebroken ( andere buurt wonen, dus andere school, geen geld meer voor sport/muziekles… en dat gaat niet alleen over sport en muziek, maar ook en vooral over vriendjes.)