Reageer op: hebben jullie het ook al koud?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid hebben jullie het ook al koud? Reageer op: hebben jullie het ook al koud?

Jhanne
Bijdrager

yep,

weet je waar je het ook koud van krijgt. van zo’n bottenkraker die aan je ruggengraat miert… Een goeie waarschuwt je dan ook dat je na de behandeling rustig op je rug in bed moet gaan liggen, lekker warm.

Op de een of andere manier zetten emoties zich vast in het lijf, en als dat los komt dan kan je het koud krijgen, of jeuk/uitslag. Of heet en zweten. Ik snap nooit hoe dat werkt, maar het werkt.

Maar die kou die ik vanmorgen had ( ben nu weer warm) komt volgens het gapsboek door de probiotica, die verdrijven de verkeerde bacteriƫn/schimmels van hun plekje, en daardoor gaan die verkeerde jongens dood. daarbij stoten ze hun giftige inhoud uit. Bij de eigenaresse van de darmen lijdend tot een verergering van de klachten die ze voorheen had. ik heb jarenlang koude voeten en een koud lijf gehad

eigenlijk is zo’n lichaam prachtig hoor,hoe dat allemaal werkt. Alleen zo jammer dat ik het pas ontdek nu het in de prak ligt.