Reageer op: Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Tekort Test bij Marijn in Amsterdam Reageer op: Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Heksje
Toeschouwer

Een boel interessante informatie Marijn, waarvoor dank. Een hoop denkvoer.
Inderdaad heb ik schildklierproblemen, welke op het moment wat versterkt lijken nu ik Adrenal Cortex neem. De Adrenal helpt me enorm, maar wellicht is de MOR phase een betere optie voor mij. Ik wil echter niet teveel tegelijk veranderen want dat is mijn grote valkuil. Ik ben pas sinds enkele dagen weer met de DPP IV begonnen dus laat ik het nu even zo houden.

Met exorfinen kan ik niet meer belast worden omdat ik deze allemaal al heel lang heb geschrapt, zeker toen je me waarschuwde dat ik deze beter kan laten staan nu ik het enzym neem (anders was het immers dweilen met de kraan open).

Ik zet nog even een paar weken door op deze koers en overweeg dan de MOR phase te gebruiken als ik denk dat er nog meer verbetering mogelijk is.

Ik vind het moeilijk te kiezen tussen de bijnieren versterken met Adrenal Cortex en daarnaast het DPP IV enzym in te zetten om het endorfinensysteem weer op de rit te krijgen, of DPP IV en MOR phase in te zetten en de Adrenal te schrappen, dus volledig voor het brein te kiezen.